Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er der nogen der ved om der kun er lavet et spil the "Fellowship of the Ring" eller der også er lavet et til "The Two Towers" og Evt. hvor jeg kan hente det henne...?
Arhhh pis os sorry jeg læste sku ikke rigtigt det inlæg ordenligt sorry!!
Men kan oplyse om at der ihvertfald ikke ligger noget på selve http://www.sharereactor.com omkring et spil der er lavet til Two towers men det kan være han er heldig i forummet men tror det næppe!!!
Jesus skrev:Er der nogen der ved om der kun er lavet et spil the "Fellowship of the Ring" eller der også er lavet et til "The Two Towers" og Evt. hvor jeg kan hente det henne...?
På forhånd tak
Jesus.
jubii.dk
amazon.com
google.com
Du kan hente dem i Fona, Bilka osv. TTT er ikke ude til PC, men ellers kan du få dem til PS2, X-Box, GameCube og PC
Hehe - jaja - jeg vidste det godt, men gad ikke skrive det om. -Håber meningen er nogenlunde gennemskuelig -Ellers bare google derudaf, så finder man ud af det