Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg fandt lige nogle ting som du bare skal se!
Først er der Madonna der kysser Britney Spears ved dette års MTV Video Awards! Se lige Timberlake, han ville meget gerne være med der på scenen!! Den anden tøs Madonna kysser er Christina Aguilera!!!!!!!
(hvem ville ikke gøre det?)
Damn det erbbare blevet blæste så meget op i aviserne i dag hvad fanden sker der har folk aldrig set 2 piger kysse???
Så lige en anden ting hvem fanden var overrasket jeg var ikke alle ved sku da madonna skal overraske og støde folk!! og her hvor hun er blevet ældre er det blevet svært så et kys er da ikke noget mand!! havde hun givet Britney finger havde det sku været noget andet!!
Men så lige en anden ting var der andre der hørte ham der bagstemme eller hvem fanden han er (ikke Chris rock) Som sagde at vi skulle se 4 af de smukkeste kvinder i verden Hvor er det lige at miss ellyot kommer ind i billedet der??
æv, den smule de kysser er jo næsten ingenting... Det var sgu bedre hvis det var Aguilera og Spears der kyssede og prikk i'et var hvis det var et laaangt og lidenskabeligt kys...
Fjeder skrev:æv, den smule de kysser er jo næsten ingenting... Det var sgu bedre hvis det var Aguilera og Spears der kyssede og prikk i'et var hvis det var et laaangt og lidenskabeligt kys...
Nej.....det ville være skidt hvis de kyssede hinanden lidenskabeligt.....så ville jeg jo drukne i mit eget savl...!
<br>
<center>
<i>| - "If you cant join them,....beat them" - |</center></i>