CS

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
mikeman dk
Kontakt:

CS

Indlæg af mikeman dk »

jeg mangler en CS udgave der er nyere end 1.1.10 da den ikke kan opgraderes og der er mange af serverne som jeg ikke kan komme ind på mere. jeg kan ikke bruge æslet og den slags men håber at der er en som kan hjælpe
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg ville nok henvise dig til boomtown de har alle opdateringer men eller opdaterede mit cs/hl sig gennem Stream eller tager jeg helt fejl der!! for jeg har ikke opdateret mit HL!!

Met tjek mit link
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fatter ikke helt dit post mikeman dk, men hvis det er for at spille cs 1.6 så skal du hente steam. 1.5 er der ikke nye opdates til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Yew
Geografisk sted: 3460
Kontakt:

Indlæg af Yew »

Jeg har Steam liggende så man kan spille CS 1.6
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Det er vi vidst flere der har, da man skal bruge Steam for at kunne spille 1.6...
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Hvornår fanden lærer folk at CS er GRATIS?! At opdateringerne til HL er GRATIS?! Det eneste der kræves er sq da en fucking CD-key som der findes i overflod på QuakeNet! (Desuden har jeg 3 til at ligge.. :P)
Billede
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

www.dailyrush.dk der downloadede jeg det, kørte med en YDERST acceptabel hastighed 500-650 kb/s (det er ikke løgn). Men det er jo alt efter hvilken forbindelse man har
Besvar