crack windows 2003 enterprice server

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
moejensen

crack windows 2003 enterprice server

Indlæg af moejensen »

Når ejg forsøger at køre live update på min windows 2003 enterprice server, får jeg følgende besked:

Den produktnøgle, der bruges til at installere Windows, er ikke gyldig. Kontakt straks systemadministratoren eller forhandleren for at få en gyldig produktnøgle. Du kan også kontakte Microsoft Corporations team, der bekæmper piratkopier, ved at sende en e-mail til piracy@microsoft.com, hvis du tror, du har købt en piratkopi af Microsoft-software. Eventuelle personlige oplysninger, du sender til teamet, behandles fortroligt.

Hvad gør jeg?
WB^
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af WB^ »

:D :D :D

DET ER BARE SUUR RÆV :p
/WB^
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg ved ikke om det virker, men du kan da prøve at bruge denne her

Håber det kan hjælpe :wink:

WB^ >> Tale er sølv, tavshed er guld :roll: Ihvertfald en gang i mellem.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
moejensen

:-(

Indlæg af moejensen »

det virkede desværre ikke. Det undre mig bare at i den pakke jeg hentede på emule stod der at det bare skulle virke :-(

Andre forslag
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Well, dumt forslag men det er her da: Du kunne jo lade være med at køre Windows Update? :)
Billede
Besvar