mIRC over proxy... :/

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
D3FrozTt

mIRC over proxy... :/

Indlæg af D3FrozTt »

hmnn... jeg sider her på skolen og ville entlig gerne på irc men proxyen fucker mig for vildt :s

jeg bliver ved med at få den her:

Unable to resolve server

nu har jeg væltet lidt rundt på Google og jeg er ikke blevet klogere??? der er mange der har problemet men alt de de gør virker lissom ikke for mig :/ hva med jer hvorn kommer i på irc fra skolen af?? eller det gør i måske ikke
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Det er nok firewall som blokerer, og ikke proxy. Portene er simpelthen lukket for alt irc (Typisk port 7000 og 6665-6668)

En løsning er at bruge en http baseret klient (Java i fleste tilfælde).
Eller også skal du ud og finde dig en proxy som du connecte igennem, så du bruger en port som ikke er spærret af skolens firewall.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Jeg kan heller ikke bruge java på skolen, så jeg bruger noget cgi af en art... :)
Billede
WB^
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af WB^ »

hmm jeg kan godt komme på irc ude på skolen..!

men det er fordi jeg bruge port 7000 som de ikke har lukket...!
/WB^
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Hvis din comp hjemme er på 24/7 så kan du jo evt lave bnc på den, så du logger på irc gennem din comp hjemme.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar