Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Tænkte det kunne være blær med sin egen net-radio herinde.
der må squ da være nogle blandt alle jer der kan spinne lidt musik, om det så er skru op skru ned metoden er der jo ikk noget at gøre ved.
Jeg er ihvertfald frisk på ideen. skal nok se om jeg kan bikse hjememside osv sammen, og vil da gerne spille lidt engang imellem selvom jeg stinker hehe!!!!
Men det største problem er jo nok en server til at streame det her men hvis nogen kender nogen eller hvis nogen har adgang til en vildsom forbindelse så kunne det være mega nice
Altså det lyder som en kanon ide glæder mig til at se om den kommer op og køre for det kunne sku være kanon!!
Men hvor voldsom en linje skal i brug og hvor meget vil det belaste ens linje at køre den der radio?? For jeg ligger da inde med en 1024/512 linje aner ikke hvor godt det er men stiller den gerne til rådighed hvis den ikke spammer min linje alt for meget!!
Men jeg tror bare jeg holder mig fra det der med at spinne skiver ellers får i ingen lyttere
well en 10 mbit ville nok være at foretrække, ved dog ikk med de forskellige små test der er rundt omkring emd lidt større adsl pakker osv hvor store de er. men vi skal huske på at det midst skal være 128 i kvali og at der skal være plads til en del lyttere. ved ikk hvad interressen er ang. lytter osv, men hvis nogen med adsl fra cybercity får lyst til at købe en 8 mbit eller noget så skrig op og jeg voldtar den hehe!!!!!
ellers må vi snakke med MM om de vil afgive lidt til en time eller 2 om dagen på deres radio til atstarte med lidt shows!!!
CA hour on MM hehe!
en gang eller 2 om ugen hehe og måske til specielle events, så som ca-pot
Det lyder som kanon ide til at starte med det der med MM det kunne være en ide indtil i finder en eller anden mulighed for at CA radio kan blive 100 selvstændig!!
Jeg vil da gerne tjekke hvor meget det vil koste mig at få en 10mbit mere om måneden end den jeg har nu men LOVER absolut intet!! men hvis jeg flytter sammen med de gutter jeg har tænkt mig at gøre så er det sikkert vi skal have en meget vild linje da alle bruger nettet meget!!
Men håber i finder på noget for det er en vildt cool ide!! jeg Kunne nok godt spinne lidt af og til men jeg skal lige har programmerne først!!
Og øve mig en del ligesom drud også siger!!
Hvis der en en dejlig sjæl der lige gider skrive hvilke programmer jeg skal bruge for at kunne spimme lidt på den der radio ja så må i sku godt lige sige det for jeg er lost! er Jo ikke ca n00b for ingen ting!!
well YaKuZa_MaB!!!! ved faktisk ikk hvad du vil mixe med, går ud fra du vil mixe på din pc. isåfald, ville jeg nok bruge noget ala traktor!! specielt hvis du har 2 netkort!!! du skal der ud over ind på www.shoutcast.com og hente et program, ligger under 2wanna be a dj" under download!
Men ved ikk om du kan bruge traktor, har jeg ikk tjekket da jeg ikke anvender software, men pladespiller.