Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Værsgo.
Og der findes guides til hvordan man sætter op og henter til begge programmer. Måske endda for begge her på boardet, ellers også er www.google.dk en sikker vinder.
Hehe... måske man skulle sige Drud's gamle guldkorn for ham, efter som han åbenbart selv har glemt det...
Det tager ofte kortere tid at hente tingene over eMule/eDonkey, end den tid man venter på at få nogen til at fxp'e det.
Derudover så er dette dit første post, og det er en request... og det er såmænd ikke bare en lille mp3 fil du snakker om.. næ nej.. det er skam 1,42gb du spørger efter..
Desuden er det vidst efterhånden ved at være en fast regel at man ikke må poste releasegruppernes navne, så det der DEViANCE ville jeg nok viske væk hvis jeg var dig.
SÅ har jeg rettet det der med rel gruppe som Zlinky gjorde opmærksom på tak for det Zlinky!
@RaideR Bare et lille råd få lige lavet det der billede under dit navn mindre! (fuck kan ik huske hvad det hedder LOL)
Når men bare lige for at bekræfte Zlinky igen det er nok ikke særligt sansynligt du får nogen til at åben sin ftp for dig eller sende det til dig da du er NY men du kan jo være heldig!!
Ellers prøv emule og hvis du har probz så skrive til en af dem der har forstand på emule herinde så skal vi nok hjælpe dig!!