Ville høre om der ern ogen som ligger inde med det program incl. crack/serial.. har selv et par versioner jeg har hentet.. men så vidt jeg kan gætte mig til skal jeg stadig bruge en serial .. som jeg ik rigtig kan finde nogen stedder
REQ: Oxygen Phone Manager II (2.2)
Redaktør: Moderators
REQ: Oxygen Phone Manager II (2.2)
Hey..
Ville høre om der ern ogen som ligger inde med det program incl. crack/serial.. har selv et par versioner jeg har hentet.. men så vidt jeg kan gætte mig til skal jeg stadig bruge en serial .. som jeg ik rigtig kan finde nogen stedder
Tjow 
www.cracks.am
www.astalavista.box.sk (er jeg ikke helt sikker paa eksisterer endnu?)
Eller #serialz paa EFnet
Ingen af disse steder?
www.astalavista.box.sk (er jeg ikke helt sikker paa eksisterer endnu?)
Eller #serialz paa EFnet
Ingen af disse steder?
Ikke den version jeg leder efter desværre
.. har en back af min telefonbog og sådan noget.. (har på en eller anden måde via det program fået slettet min telefonbog) .. og den vil jeg meget gerne have igen.. (er igang med at flame support teamet) .. og tog den backup i version 2.2 trial.. og versioner nedefter kan vidst ik læse telefonbogens kryptering :s eller noget.. Så sidder med et lille problem 
Tjow 
sur raev!
Kan godt se problemet...
Er du nu sikker paa du har proevet paa #serialz?! Hvis du kontakter en @der, kan de normalt nogle tricks... Eller req den i channel...
Kan ikke rigtig hjalepe paa anden maade, da jeg er haemmet af mangel paa programmer
Sidder paa work, og har ikk inet derhjemme endnu :/
Kan godt se problemet...
Er du nu sikker paa du har proevet paa #serialz?! Hvis du kontakter en @der, kan de normalt nogle tricks... Eller req den i channel...
Kan ikke rigtig hjalepe paa anden maade, da jeg er haemmet af mangel paa programmer
Yes... Ser ud til det gav pote af flame lidt..
Hello!
Thank you for contacting us!
You couldn't delete all entries with the very version without knowing what
you are doing. The trial version's limitations are written everywhere: on
our site, in the program itself an in the Help file:
---
I surely can restore your contacts and send them to you as a *.pb2 file, for
example, but you will need to write the entries one-by-one to your phone.
Men mange tak alligevel
Hello!
Thank you for contacting us!
You couldn't delete all entries with the very version without knowing what
you are doing. The trial version's limitations are written everywhere: on
our site, in the program itself an in the Help file:
---
I surely can restore your contacts and send them to you as a *.pb2 file, for
example, but you will need to write the entries one-by-one to your phone.
Men mange tak alligevel
Tjow 
sur raev!
Kan godt se problemet...
Sidder paa work, og har ikk inet derhjemme endnu :/
Kan godt se problemet...
Programmet har en masse dejlige funktioner integreret et sted, i stedet for PC suite der skal åbne 100 forskellige programmer for at kunne gøre noget, desuden er det ikke specielt funktionsdygtigt efter min mening.
men Oxygen er det bedste, desuden har jeg fået fat i det
Hvis du kunne tænke dig det
men Oxygen er det bedste, desuden har jeg fået fat i det
Hvis du kunne tænke dig det
Tjow 
Jeg kunne da godt tænke mig lige og høre hvad programmet kan?!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Jamen, det er en phone manager .. Længere er den vidst ikke, du kan sende sms'er via det fra computeren, lidt nemmere når man alligevel sidder her, og så kan du redigere telefonbog, kalender, og alt sådan stads og skrive det til telefonen
meget praktisk, også til at tage backup af telefonen etc.
www.oxygen-software.com
www.oxygen-software.com
Tjow 
Hvis man har en SonyEricsson telefon vil jeg anbefale Floats Mobile Agent
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hmm.. nja, personligt synes jeg at nokia jo sutter lidt røv efter man har haft en SE.. men jeg prøver sku og hente svinet og se om jeg får det brugt 
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.