Monkey Buisness på P3

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Monkey Buisness på P3

Indlæg af DJ_Falcon »

Nu har jeg nogle aftner lyttet til monkey buisness, og de har et indslag der hedder Bastard Pop. selve programmet er fra 19:00 til 24:00 mandag til torsdag, og de spiller bastard pop ca mellem 20:15 og 21:00.
Dette går ud på at de spiller en masse bastard pop, bootlegs og andre små mix. jeg vil sige at det ikke er alle der er lige gode men nogle få af dem er okay sat sammen. men meget sjove at hører.. 8)

Så til sagen, det er muligt at indsende sine små mix som hjemme Dj, eller hvis man har fundet noget godt på nette, og så få dem spillet i radioen.. Så her er muligheden hvis nogle af jer herinde vil have jeres musik ud til flere, hvad jeg personligt synes de skulle :lol:

de kan sendes til: monkeymail@dr.dk
og der kan læses lidt om det her:
http://www.dr.dk/p3/monkey/bastard.asp

Nu har jeg sagt det.. og så ved jeg ikke om det har interesse...

peace out

\falcon
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

som stor bootleg/mash-up fan, så har det skam interesse for mig - kendte dog godt til det i forvejen
har allerede sendt et par af mine egne mixes ind og har fået dem spillet.
glædede mig over at få at vide at jeg endelig skulle sende mere ;)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Eddy blev spillet som det første mix der kl 20.15
top nice som altid.
Besvar