Løkken - hvornår?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Løkken - hvornår?

Indlæg af MaZe »

Jeg ville lige høre hvor mange der skal til løkken igen iår???

Jeg regner med at være der oppe uge 28-29 så kunne jo være der var flere CA'er man kunne drikke en bajer eller 2 med :)
JoGlo
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af JoGlo »

Er der nok det meste af sommeren - de 2 sidste uger i juli (italy)
Anyway lidt funny at se ens "barndoms by" dukke op som topic
JoG|o
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

uge 29 så skal der være feist.....
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg skal nok en tur op i sommerhus sammen med kærestens familie! så det kan da være man ses!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg er der i uge 30, i sommerhus med det hele :D
Prometheus

Indlæg af Prometheus »

Uge 29 vender jeg frygteligt tilbage til Løkken for nu 5. år i træk :D

Hvor plejer i at gå i byen? Vi endte hver dag på Crazy Daizy sidste år...og en enkelt gang på new york (hvor vi ellers har været flere gange de andre år) Hvornår helvede finder new york noget der bare minder om en DJ? :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

@Prometheus

intet ved du meget lidt om det du snakker om eller også var du seriøst påvirket da du var derinde. for de har da mange forskellige gæste djs. og kender da et par stykker som har spillet der, og de går da under betegnelsen "dj" så mon ikke du skulle droppe stofferne og hører lidt efter. :)

@Drud. vi må lige finde ud af at jeg tar bussen op og får en pilsner med dig
Prometheus

Indlæg af Prometheus »

DjMail skrev:@Prometheus

intet ved du meget lidt om det du snakker om eller også var du seriøst påvirket da du var derinde. for de har da mange forskellige gæste djs. og kender da et par stykker som har spillet der, og de går da under betegnelsen "dj" så mon ikke du skulle droppe stofferne og hører lidt efter. :)
dig
hehe... eller også er det fordi jeg netop er den eneste der ikke er påvirket af andet end 1 ton vodka og moder humle at jeg kan høre det...... ej lyder som om jeg bare har været uheldig de 10-15 gange jeg har været der...halvdelen af gangene har det været noget med at der bare har været en der bare smækkede et færdiglavet mix (som ikke var specielt imponerende) over og så bare stod og kiggede og gik af og til....og det er altså til trods for at stedet har været helt fyldt :-) Og så er det nok også fordi jeg ikke er så meget til det Goa lignende musik de finder frem henne omkring kl. 3 og fordi jeg er for forvent med Gorgeous ;-)

Men så at 4 Strings kommer forbi ... men det er jo nok selve deres act og ikke Carlos Resoort der kommer forbi og fyrer et fedt set af....det er ellers verdensklasse :-)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er nok rimelig sikker deres set. hvilket er en skam hehe
Har aldrig oplevet det du omtaler der. Men er hellere ikke mit ynglings sted hehe. så måske har jeg været heldig.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

DjMail skrev:@Drud. vi må lige finde ud af at jeg tar bussen op og får en pilsner med dig
Du skal være velkommen :D
Kan det også blive til mere end en pils ;)
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg tror jeg hopper med i hytten hos Drud... jeg har nemlig kun mulighed for at lege med i uge 30
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hey feffe!!

Vi må lige koordinere og så overfalde drud med vores grumme vomme ':)

Jeg river gerne en kasse vodka med. Grænsens den bedste hehe
rea

Indlæg af rea »

Uge 29 her, har lejet et 350 kvm stort sommerhus.... SKØNTT
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

OMG rea!

Havde de ikke større. jeg mener man kan squ da knap få plads til tasker og kuffer på den minimale plads!!

anyway du brøler lige hvis du holder ca fest ;)
MaZe
CA Party Freak

Indlæg af MaZe »

rea skrev:Uge 29 her, har lejet et 350 kvm stort sommerhus.... SKØNTT
jamen du skriver bare hvor du holder til så skal jeg sku nok være på pletten :)
Asskicker

Indlæg af Asskicker »

uge 28 :D det er der de unge damer er varme i trussen!
thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Find mig som en doedrukken halvfransk talende kludedukke paa peter baadsmand som altid i uge 28!
MaZe
CA Party Freak

Indlæg af MaZe »

hehe Asskicker håber ikke du er taget hjem weekenden i uge 28 for der kommer vi derop.....
så skal jeg sku have den kasse bajer du skylder :P

Maz0r
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Tror også uge 28. er en deal, skal jo der op sammen med Mr. Ass him self, men det kan jo være man snupper en uge mere 8)

Hvis Drud osv. er klar en uge, er det da nok muligt at jeg lige smækker golfen i gear, ok køre mod løkken, men nu må vi se :flasingsmile:

@Maze Du skal nok ikke lige regne med at få den kasse pils af Ass, for han er den største nasserøv :mrgreen:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Smejs

Indlæg af Smejs »

Prometheus skrev:Uge 29 vender jeg frygteligt tilbage til Løkken for nu 5. år i træk :D

Hvor plejer i at gå i byen? Vi endte hver dag på Crazy Daizy sidste år...og en enkelt gang på new york (hvor vi ellers har været flere gange de andre år) Hvornår helvede finder new york noget der bare minder om en DJ? :D
minder om en DJ....det var dog den dummeste komemntar

Peter Feldthusen var der i den uge jeg var de rsidste år...hvis det ikke er det tætteste man kommer på en dj så ved jeg ikke hvad er! :roll:
Besvar