Fra JPEG til Bitmap
Redaktør: Moderators
Fra JPEG til Bitmap
Jeg er løbet ind i et rimelig stort problem. De sider hvor der normalt plejer at være JPEg filer på, bliver lavet om til Bitmap filer, og de fylder en helvedes masse i for hold til JPEG. Det sker rimelig tit, næsten hver gang jeg har formateret min computer så går der 14 dage også gøre den det igen! Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre ved det?????
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg har selv oplevet det mange gange, og det er røv irriterende...
Har dog fundet ud af, at hvis man højreklikker på billedet og trykker på Send som email, så kan man når mailen dukker op downloade billedet i jpeg format.
Så lukker man bare mailen bagefter.
Lidt besværligt, men det virker
...
Har dog fundet ud af, at hvis man højreklikker på billedet og trykker på Send som email, så kan man når mailen dukker op downloade billedet i jpeg format.
Så lukker man bare mailen bagefter.
Lidt besværligt, men det virker
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Slet jeres cache.. Gjorde det hos en ven der havde samme problem.. Han havde over 70.000 filer i cache (svarende til 1.3 GB)
Men slet jeres cache, jeg vil næsten vædde med at jeres problemer er løst. Eller kør noget Webroots.Window.Washer.v5.5.1.15-ROR med en omgang RegSupreme.v1.1.WinALL.Cracked-CHiCNCREAM (så er sådanne bugs VÆK).
Men slet jeres cache, jeg vil næsten vædde med at jeres problemer er løst. Eller kør noget Webroots.Window.Washer.v5.5.1.15-ROR med en omgang RegSupreme.v1.1.WinALL.Cracked-CHiCNCREAM (så er sådanne bugs VÆK).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.