Fra JPEG til Bitmap

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
babuska

Fra JPEG til Bitmap

Indlæg af babuska »

Jeg er løbet ind i et rimelig stort problem. De sider hvor der normalt plejer at være JPEg filer på, bliver lavet om til Bitmap filer, og de fylder en helvedes masse i for hold til JPEG. Det sker rimelig tit, næsten hver gang jeg har formateret min computer så går der 14 dage også gøre den det igen! Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre ved det?????
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Den tror jeg liiige jeg skal have én gang til. Hvad er det for nogle sider du snakker om?

.jpg filer laver sig ikke selv om til .bmp sådan lige.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
babuska

Indlæg af babuska »

Billede sider, så alle de billeder jeg vil gemme, kan kun gemmes som .bmp, og ikke som .jpg. Selvom de billeder der er på siden plejer at være .jpg
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Snakker vi internet?? aka et billede som min signatur?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
babuska

Indlæg af babuska »

Jep.
Jelle

Indlæg af Jelle »

Har samme problem.

Er rigtig irriterende. :mad:
babuska

Indlæg af babuska »

OKay, ved du hvad der skal gøres ved det???
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg har selv oplevet det mange gange, og det er røv irriterende...

Har dog fundet ud af, at hvis man højreklikker på billedet og trykker på Send som email, så kan man når mailen dukker op downloade billedet i jpeg format.

Så lukker man bare mailen bagefter.

Lidt besværligt, men det virker

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Slet jeres cache.. Gjorde det hos en ven der havde samme problem.. Han havde over 70.000 filer i cache (svarende til 1.3 GB)

Men slet jeres cache, jeg vil næsten vædde med at jeres problemer er løst. Eller kør noget Webroots.Window.Washer.v5.5.1.15-ROR med en omgang RegSupreme.v1.1.WinALL.Cracked-CHiCNCREAM (så er sådanne bugs VÆK).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar