Pc'en starter på ny hele tiden...

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Nath21

Pc'en starter på ny hele tiden...

Indlæg af Nath21 »

Så snart Pc'en skal gøre noget krævende såsom spille SWG eller Lineage2 rebooter den uden grund. nogen gange kan jeg spille 1time før den gør det, men det er skam irriterende.. er der nogen der har en ide om hvad der kunne være i vejen??
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Den bliver måske for varm.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

http://forums.beyondunreal.com/showthre ... ge=4&pp=30

Der er en der har samme problem. Både i Lineage2 og så dog også det tråden handler om, UT2004. Hans problem var at hans PSU var for svag. Og det lyder ganske fornuftigt. Hvis det er ret krævende spil så kræver både din CPU og GPU "meget" kræft/strøm. Så prøv om du kan låne en større PSU af en og derved teste om det ikke skulle løse dit problem. Hold eventuelt øje med temperatuerne i dine ting. Et tegne ville måske også være at den, som Down\\ siger, stiger kraftigt i varme og kan derved ikke følge med i at nedkøle dine ting. Simpelthen fordi der er for lidt strøm på lortet :wink:

.. håber det hjælper. Synes du skal læse tråden i det link jeg gav dig. Der vender og drejer de nemlig flere muligheder.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nath21

Indlæg af Nath21 »

Tak begge 2 skal nok lige prøve mig frem med PSU'en..
Varmen kan det dog ikke være siden det var det første jeg tænkte på. (jeg havde skruet lågene fra siderne og havde sat en stor sommer fan på motherboarded og havde stadigvæk samme problem). Men det med PSU'en kunne godt være det, siden jeg kun har en 300watt en..
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

[slet]
Billede
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Hmm det med psuen... kan det oz bare hvis man sidder og arbejder ved den.... eks. winamp. internet d/l osv på samme tid.... for min den rebooter nemlig oz engang i mellem..... Det pisse irreterende???
<HR>
<center>:)</center>
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Sker ofte på laptops hvor blæseren er placeret på undersiden af maskinen (genialt :? ) og hvor den bliver stoppet med støv den suger ind.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Nath21

Indlæg af Nath21 »

Det var min PSU opgraderede fra 340watt til 400 watt og den kører fint nu :) tak for hjælpen :)
Besvar