Hjælp til køb af ny computer...

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
tykke

Hjælp til køb af ny computer...

Indlæg af tykke »

Jeg tænker lidt på at købe ny computer... Og så ville jeg lige høre om der var nogle herinde som kunne anbefale en eller flere!?

Der behøves ikke at være skærm med og prisen skal ligge på højst 5000kr...

Hvis nogen har et godt bud eller stedet at købe den så kom endelig med det..

På forhånd tak :D
tykke
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Mix det selv på shg.dk eller midtdata.dk, det er absolut det jeg har bedst erfaring med. Plus, så får du kun lige det du vil have, ikke et eller andet der "er med i pakken"...
- Darkheart -
We fools who love...
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

hvis du selv kan samle den er det langt det billiste bare at gå ind på www.edbpriser.dk og bestille tingende hjem

Renow

hvis du har brug får hjælp til noget er du vilkommen til at kontakte mig på msn eller icq
chart.dk@efnet
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hvis nu du fortalte os lidt om hvad den skal bruges til så kunne vi hurtigt komme med en indkøbsliste for dig! men sådan som det ser ud lige nu kan jeg nok sammensætte de første 10 forskellige pc'ere til dig som er gode til 10 forskellige ting!

er det en gamepc eller en pc til at skriver på eller skal den bare stå som server??
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg kan også anbefale de steder på nettet hvor du vælger tingene på en "saml selv" side. Man kan de fleste steder give 300-400 kr ekstra, men så bliver det hele samlet for dig, og firmaet står så for garantien, hvilket ikke er tilfældet hvis du selv samler det.
Billede
tykke

Indlæg af tykke »

Tak for hjælpen...

Yakuza jeg skal hovedsageligt bruge den til at lave musik på, så det er nok mest hukommelse og noget hastighed der tæller... Selvfølgelig vil det også være rart med lidt gb.
tykke
Besvar