Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Mix det selv på shg.dk eller midtdata.dk, det er absolut det jeg har bedst erfaring med. Plus, så får du kun lige det du vil have, ikke et eller andet der "er med i pakken"...
Hvis nu du fortalte os lidt om hvad den skal bruges til så kunne vi hurtigt komme med en indkøbsliste for dig! men sådan som det ser ud lige nu kan jeg nok sammensætte de første 10 forskellige pc'ere til dig som er gode til 10 forskellige ting!
er det en gamepc eller en pc til at skriver på eller skal den bare stå som server??
Jeg kan også anbefale de steder på nettet hvor du vælger tingene på en "saml selv" side. Man kan de fleste steder give 300-400 kr ekstra, men så bliver det hele samlet for dig, og firmaet står så for garantien, hvilket ikke er tilfældet hvis du selv samler det.
Yakuza jeg skal hovedsageligt bruge den til at lave musik på, så det er nok mest hukommelse og noget hastighed der tæller... Selvfølgelig vil det også være rart med lidt gb.