comp problemer!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjBaSze

comp problemer!

Indlæg af DjBaSze »

Hey jeg har to 'problemer' med compen og håber lige at der sidder en her der har et eller andet kvalifikaceret svar på hvad det er, selvom de ikke er så store igen!

1. Nogle gange når jeg bare sidder på compen og kigger lidt eller andre ting, så sker der ligepludseligt det at computeren nærmest begyndet at gå i 'hak' i 2 sek og videre.. hvis i forestiller jeri flytter makøren fra venstre side af skærmen til højre så hver andet sekund eller noget i den stil stopper den lige og derefter kører videre. Dette problem sker også lige nu, midt i denne post. Når jeg skriver, laver den lige et lille hak og så kører den videre i de ca-. 2 sekunder og så næste hak. osv..

Mit bud ville være at den er for varm? Men det kan jeg bare ikke forestille mig, da jeg har masser af køling i. Men det forsvinder ganske vidst godt nok efter en rebooter, men stadig trælst hvis man har en downloadning til at køre.

2. Det andet problem, kan til tider være provokerende.. Hvis man f.eks har downloadet en film i SVCD og man går ind i mappen MPEG2.. Så sker der tit det at når man vil tilbage igen fra mappen, så går den kold.. altså 'mappen svarer ikke' og så skal man til og afslutte job i en halv time osv.. Ville bare lige høre om andre kender til det ?

På forhånd tak !

/DJBaSze
DJ Base
Geografisk sted: Baseworld
Kontakt:

Indlæg af DJ Base »

Kan måske være et ram problem.. hvor mange har du ?
Jeg oplevede det hakke problem da jeg have min tidligere pc på 128 ram, og hvis enkelte programmer havde kørt i mere end 2 timer.

Btw. næste gang skal du nok gå i "Games, Software and Hardware Area" ang. sådanne probz.

//Dj Base
Basemix Productions
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

Det er ikke rammene.. Har lige fået ud af 'hakke problemet' :D

Det var min køler på grafikkortet der slår fra nogle gange pga en løs forbindelse.. og så bliver kortet for varmt :)
DJ Base
Geografisk sted: Baseworld
Kontakt:

Indlæg af DJ Base »

Okay... ja der kan man bare se, men najs at du hittede ud af det.

//Dj Base
Basemix Productions
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

hehe ja;)
Besvar