Ja, så kom den langt og længe. Jeg har installeret den. Og den virker perfekt. Ingen problemer her.
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
Windows XP SP2
Redaktør: Moderators
Windows XP SP2
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Kan den køre med under-bordet XP? Var der ikke rygter om, at den tjekkede ens nøgle osv., ligesom 1'eren? For den ku' jeg først få ind efter at have brugt en eller anden nøgle-fix. Men den her kan man bare installere? Er ved at hente, vi får se. Håber ikke den melder mig 
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Ingen problemer her. Min XP er også med en serial-code jeg fandt på nettet. Det eneste der voldte mig problemer var c:\windows\system32\drivers\atapi.sys - men det var blot at slette den pågældende fil, så installerede SP2 selv en ny version af den. Men det problem har man vist kunne hvis har haft installere Daemon Tools eller lign.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
Prometheus
Er det ikke noget med at du sidder bag en Cisco 677?nco skrev:Ahr præcist. Men jeg fik også mit til at virke.DoMiNaToR skrev:Daemon Tools låser ASPI drivers
Nogen med SP2 installeret, der kan få file transfer til at virke i ICQ Lite?
Ind under Preferences and security -> connection settings (nederst i venstre hjørne) -> vælg using firewall og not using proxy... så spiller det ihvertfald her hos mig
Ved ikke om den nye windows firewall driller på nogen måde...var det første jeg dræbte efter install af SP2....