Slut med Zone i nykøbing!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Slut med Zone i nykøbing!!!

Indlæg af Thedjzz »

Øv så lukker Zone :cry:
Pressemeddelse

Zone Nightclub Aps Nykøbing F. trækker sig ud af Nykøbing og det tidligere Jailhouse.

Efter en lang sej kamp og masser af problemer, rygter og skuffelser, er der desværre ingen anden udvej end at stoppe projektet, dvs. stoppe driften, indstille ombygningen, da ejeren af bygningen Michael Møller har opsagt vores lejekontrakt med øjeblikkelig varsel. Hvad der derefter skal ske omkring stedet, og hvad Michael Møllers planer måtte være, er stadig uvist.

I starten af Januar 2004 overtager(forpagter) undertegnede det tidligere Jailhouse og i den forbindelse starter en længe tiltrængt ombygning. Jeg allierer mig med min bror som også ejer og driver Zone i Nakskov.

I starten af februar bliver der givet skriftligt tilsagn fra et pantebrevsselskab på et lån til ombygning på 3.500.000 kr. Dokumenterne bliver lavet og lånet bliver tinglyst og vi modtager brev om at provenu afregningen ville finde sted den 11. Marts 2004. På dette tidspunkt er ombygningen (nedrivningen) er i fuld gang.

Ret efter at lånet er tinglyst, og afregning skal finde sted, er det som om pantebrevsselskabet sporløst forsvinder og det har til dato stadig ikke kunnet lade sig gøre at få fat i ansvarshavende eller nogle som varetager pantebrevsselskabet. Det er først her i september vi får oplyst at de er under konkurs.

Kort efter 11. Marts starter problemerne allerede, da vi aldrig får udbetalt en krone, og tinglysningen står stadig den dag i dag og spærrer for andre låne muligheder, da pantebrevsselskabet skal for en dommer før tinglysningen kan annulleres. Ingen investor går ind i opgaven før det er sikkert, at det tinglyste lån bliver annulleret og det er 100% clearet, at vi ikke hænger på noget gæld, eller pant til pantebrevsselskabet. Det burde være en simpel formalitet at slette tinglysningen når den aldrig er udbetalt. Det er dog det ikke når først advokater og offentlige instanser skal involveres, og man står overfor en evt. bedrageri sag mod et pantebrevsselskab med fornem adresse på Kgs. Nytorv i København.

Så der står vi med et splittet diskotek, og min bror har i ventetiden brugt af egne resurser og kreditter til at holde gang i ombygningen. Da han får mulighed for at sælge Zone i Nakskov ses det som en mulighed for at han via afregning og overskud fra salget kan rette op de økonomiske problemer der er opstået ved ombygningen, som oven i købet virkelig løb løbsk for ham.

Zone i Nakskov bliver solgt 1/7 -2004, ombygningen af Zone i Nykøbing F. halter og masser af dårlige rygter er i omløb allerede.
Men pga. den også økonomisk pressede situation for min bror, smuldrer meget af det forventede overskud fra Nakskov til advokater, kreditorer m.m. og der opstår også problemer med afregningen, da køberne af Zone i Nakskov ikke får den opbakning af deres bank som forventet, og deres aktiver er langsommelige at frigivet.

Men efter alle disse problemer, “lykkedes” det at få gjort Zone i Nykøbing F. klar til “Grand Opening” den 4. September hvor vi havde stort line up fra Gabry Ponte(IT), NRJ Extravadance m.m. med et samlet budget på ca. 75.000 kr. (ikke 200.000 som avisen skrev) hvor hovedparten af disse penge var overført tidligere til Italien.

Skæbnen ville at to strømforsyninger som et københavnsk lyd og lys firma har installeret til lav volts belysningen over baren, var blevet fejlmonteret og de sad under gulvet til første sal. De medførte en røgudvikling som gjorde at ca. 30-40 min efter åbning, valgte vi den sikre løsning, at evakuere alle gæster mens vi undersøgte skaden.

Vi fik så ikke lov til at åbne mere denne aften, selvom fejlen var lokaliseret og der var etableret brandvagt omkring skaden.

Denne aften skulle havde været vende punktet, da vi ville havde haft fuldt hus og alle rygter skulle manes til jorden.

Ugen efter (uge 37) holdes et møde med Brandinspektøren og det aftales så at vi igen må åbne den lille afdeling med nogle små ændringer og modifikationer, men de dispensationer som vi havde fået til den store afdeling, skulle laves endeligt færdig før vi igen måtte åbne scene området og balkoner m.m.

Vi kæmpede for at få lavet de påpegede krav til den lille afdeling, så vi kunne havde afviklet de planlagte og betalte arrangementer, bl.a. Sash. Fredag den 10. september kl. 19.00 kommer brandinspektøren så for at syne tingene, vi er dog ikke helt færdige, men tæt på. Vi kan også sagtens forstå at Brandinspektøren ikke vil give sig i sine krav, og at der er skærpede omstændigheder, da der har været flere tidligere eksempler på katastrofale diskoteksbrande, bl.a. den i Gøteborg for et par år tilbage. Jeg er bare generelt frustreret over hele situationen.

Da vi så heller ikke åbnede fredag og lørdag i uge 37, og vi så mandag den 13. september møder op til konfrontation med fagforeningen TIB og folketidende, med påstanden om illegal arbejdskraft fra Polen, valgte jeg ikke at tage diskussionen op, selvom vi ikke har noget at skjule (jeg orkede bare ikke at skulle forsvare mig mod dårlig omtale igen). Vi har en aftale med det polske firma “Dan Pol Shiprepairs” og de havde inden påbegyndelse af arbejdet bekræftet alt var lovligt og det holder de stadig fast ved, og mig bekendt er det deres pligt at tilladelser m.m. er i orden. Vi får en faktura (Invoice), og da det må være reglerne om arbejdskraftens frie bevægelse inden for EU, og polen er et EU land, formoder jeg selvfølgelig at alt er i orden.

Jeg har været så meget igennem i årets løb, og min bror som har været (med) årsag til at tingene gik så galt, har forståeligt nok valgt helt at trække sig fra branchen, og flytte, da trusler fra kreditorer og folk (som valgte at tro på rygter, i stedet for den dokumenteret virkelighed), blev dagligdag. Det hele er blevet så belastet, at familien og den nærmeste omgangskreds også lider eller ligefrem er syge af dårlige nerver, mavesår, stress/pres m.m. pga. denne meget beklagelige situation, som desværre ikke kunne forudsiges.

Så alt taget over en kam, kan man sige rygterne til dels var sande, eller at skeptikerne vandt. Men hvis personale, håndværkere, avisen, pressen eller folk generelt kun holdte sig til dokumenteret sandhed, og stod ved deres beslutninger, i stedet for at vakle eller stikke halen mellem benene, så snart der var et problem eller man hørte noget fra nogen som havde hørt et eller andet fra en som kendte en der havde fået noget at vide…..! Med den rigtige holdning og vilje, vil jeg med næsten garanti kunne sige at Zone Nightclub Nykøbing F. ville havde været åbnet for længe siden, og havde kørt fint dag.

Så konklusionen af denne længere sammenfatning, som stadig kun er en overfladisk gennemgang af perioden er, at jeg trækker mig ud af selskabet som direktør, og desuden har jeg afleveret/afmeldt alkoholbevillingen og næringsbrevet, da Zone Nightclub Nykøbing F. ikke er åbent og i drift, og vi er blevet opsagt af lejemålet.

Jeg ønsker af personlige grunde ikke længere at udtale mig yderlige eller bruge mere tid på Zone Nightclub Aps Nykøbing F. og ovenstående problemer, da jeg frætræder selskabet og det nu må være tid til, at prøve på at få ro og lidt livskvalitet tilbage. Jeg kan kun som et sidste plaster på såret, beklage meget dybt, især overfor de få som troede på os hele vejen. Hvis der er nogle som bliver ramt eller kommer i klemme pga. vi ikke fuldførte projektet, sårer det mig virkeligt. Især fordi vi hele tiden har arbejdet på at løse tingene til alles bedste. Vi har kæmpet længere end nogen normalt ville have gjort, ene og alene fordi vi føler et ansvar, selvom de væsentlige faktorer i hele dette “cirkus” skyldes andre, udefra kommende faktorer som vi ikke kunne havde forudsagt. Og det hjælper desværre ikke at være bagklog og sige man kunne have gjort dit og dat anderledes.

Chris Rasmussen
/The Djzz
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

HA....
Det har da heller ikke været andet end bøvl og tomme løfter..
Går en del i byen i Nyk F. primært fordi jeg bor der :wink:
Og fra Maj måned i år er der ikke nogle fra min vennekreds der har troet på dette projekt, med alle de rygter der har svirret, dog var en del af dem rigtige bla. manglende betaling til håndværkere osv, intern slåskamp mellem tømrer og murer under ombygningen osv....
Det var til grin allerede fra starten...
<HR>
<center>:)</center>
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Øh prøv og læs pressemeddelsen igennem. Grunden til at håndværkerne ikke får løn kunne MÅSKE være at dem som Zone skulle låne penge af har taget røven på dem.

Du er jo netop en af dem som bliver omtalt i førnævnte, en der tror på løse rygter uden at kende til baggrunden.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

korrekt...

en go velformuleret presse meddelelse!
Brugeravatar
T-Man
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

UnitedPublic skrev:Øh prøv og læs pressemeddelsen igennem. Grunden til at håndværkerne ikke får løn kunne MÅSKE være at dem som Zone skulle låne penge af har taget røven på dem.

Du er jo netop en af dem som bliver omtalt i førnævnte, en der tror på løse rygter uden at kende til baggrunden.
Klart....
Kender 3 folk der er involveret i dette
Her af har den ene været helt tæt på omstændighederne, så jeg giver ikke noget for de undskyldninger
<HR>
Brugeravatar
T-Man
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

Økonomisk kaos på Zone

Billede

Selskabet Zone Nightclub ApS har valgt at lukke diskotek Zone i Nykøbing F. inden diskoteket er færdigrenoveret og klar til åbning. Årsagen er, at prisen for renoveringen er løbet løbsk for diskotekets bagmænd Chris og Glenn Rasmussen. På trods af at diskoteket er endt i et økonomisk kaos, vil Zones direktør Chris Rasmussen fortsætte med at drive diskotek på adressen. Dette vil dog ske i et nyt selskab med navn Club Empire. Det er i dag uvist om Zone Nightclub er i stand til at betale de håndværkere og leverandører, der har været involveret i ombygningen.

www.folketidende.dk/Klik.asp?URL="Nyhed ... ement=True

Kilde: Folketidende.dk

Endvidere står der idag i dagens avis, at der er og bliver brugt illegal arbejdskraft, i form af polske arbejdere om natten....
Og JA det kan jeg da så selv bekræfte når man har kørt forbi en tirsdag aften kl 23-24 stykker har der været lys og flittigt arbejde derinde...!
<HR>
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Det beviser jo stadig ikke at folkene som skulle låne dem pengene til ombygningen ikke har taget røven på dem vel?

Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor de har valgt at bringe det avisudklip med brandinspektørens lukning af diskoet?? Det har intet med sagen at gøre, det er bare et bevis på at netop den avis prøver at skabe en historie de kan sælge lidt på.
Billede
Brugeravatar
T-Man
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Hmm Hvis du kigger efter er det 2 avisklip.....
Ved ikke lige hvor du kommer fra i landet, men gir sq ikk lige noget for det du siger der, tror, uden at virke smart eller dum, at jeg ved mere om denne sag end du gør...!
<HR>
Dj Ferno

Indlæg af Dj Ferno »

Jeg Bliver nok nød til at Gi Techno Mann Ret.. da jeg selv har været med til at starte at det med Zone Night Club Nyk f...

Har Arbejdet på Zone Og Kender Chris (ejeren) GODT....

Så Må Desvære Gi Techno Mann Ret.....

Det har været noget lort fra Starten.......

Dj Ferno..... Out..
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Dj Ferno skrev:Jeg Bliver nok nød til at Gi Techno Mann Ret.. da jeg selv har været med til at starte at det med Zone Night Club Nyk f...

Har Arbejdet på Zone Og Kender Chris (ejeren) GODT....

Så Må Desvære Gi Techno Mann Ret.....

Det har været noget lort fra Starten.......

Dj Ferno..... Out..
loool så kommer der et smukt indlæg fra en ny fætter på boardet.. tillykke med første post, selvom jeg ikk tror på det du siger..
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Dj Ferno skrev: Så Må Desvære Gi Techno Mann Ret.....
Jeg kan specielt godt lide at han bruger shift når han starter på et nyt ord.
Billede
Dj Ferno

Ha ha Det er hård at være blød hva?????????

Indlæg af Dj Ferno »

kan godt li at tænke på at du sikkert ikke har andre venner end din pc...
Du er sku da en klovn. du er sikkert møg fed og grim.. fede lego spasser...

Du styre sikkert hele internettet eller..... ?????

du kan da få mit tlf nr. så kan vi mødes hvis det var noget!!!!

så kunne jeg lige kante knolden på din.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du skrive bare så er jeg klar........ få dig et liv..... ps. tillykke med din konfirmation.... out
Brugeravatar
T-Man
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

[YAKUZA_MAB HJÆÆÆÆÆÆLP

Vi kender hindanden personligt...
Kan du ikke lige forklare feffe og United public at det ikke er lort jeg lukker ud, de vil åbenbart ikke tro på mig...
og Dj Ferno aka Daniel
<HR>
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Så nu må en der har kredit vidst træde ind! Techno_mann og DJ ferno er 2 af mine gode venner og hvad de siger passer 100% der har været ged i det med med zone i nyk lige fra starten! så lad være med sige det ikke passer da de begge er tættere på det hele end nogen anden her fra boardet!

UP. Og Dj Ferno igen af jer skal begynde at svine nogen så står det lige klart! men trag en slapper UP og lad være med at tro du ved alt om en ting som sikkert er så langt væk fra dig som det kan komme!

Så ro på drenge! alle sammen vi skal ikke ha noget bitche fight her!

YaKuZa OuT
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Fight fight fight.... :onfire:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

omg ferno der slog det da vist helt klik for dig.
hvis folk ikk tror på dig så skal de bare svines ?
fed livsfilosofi du har kørende der
3dotz
Members of the Newlyweds

Re: Ha ha Det er hård at være blød hva?????????

Indlæg af 3dotz »

Dj Ferno skrev:kan godt li at tænke på at du sikkert ikke har andre venner end din pc...
Du er sku da en klovn. du er sikkert møg fed og grim.. fede lego spasser...

Du styre sikkert hele internettet eller..... ?????

du kan da få mit tlf nr. så kan vi mødes hvis det var noget!!!!

så kunne jeg lige kante knolden på din.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du skrive bare så er jeg klar........ få dig et liv..... ps. tillykke med din konfirmation.... out
Tillykke med det nok dummeste indlæg på CA igennem lang tid. I dit kun andet indlæg kommer du med sådan en svada. Du undrer dig tilfældigvis ikke over, at der bliver stillet spørgsmålstegn ved dit første indlæg.

Og det eneste, der bliver påpeget omkring dette er troværdigheden ved, at dit første indlæg er så bedrevidende. At du så flipper ud som lille Ole på speed og kommer med en masse verbale 'argumentationer' får din troværdighed til at falde helt i bund hos mig.

At du netop langer ud efter en af de to personer, som altid kommer med indlæg på CA og bekylder dem for at være venneløse uden at have læst bare en smule af deres indlæg siger vist mere om din alder end om Feffe og United Public.

Til en anden gang så tænk over, hvad du skriver. Det er ikke alle, der kender dig og din historie, og tag så lige og læs dine indlæg igennem for fejl. Det virker støjende og er ikke med til at underbygge de argumenter du muligvis ligger inde med.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
pblv

Indlæg af pblv »

Heysa,

Jeg kender også folk der har arbejdet der, og blevet tørret i røven. De siger også at det hele har været et stort kaos fra starten. Desværre...
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg har aldrig påstået at jeg ved noget 100% i den her sag, bare lige så vi har det ude af verden, og hvis nogle mener at kunne bevise andet hører jeg meget gerne.

Jeg tillader mig derimod at forholde mig en anelse kritisk over for de oplysninger som pressen leverer, de har trods alt kun ét overordnet mål og med al respekt for journalister, så er det ikke altid at levere den rene vare.

Hvorfor man (stadig) ikke kan debatere noget her på boardet uden at folk begynder at skabe sig, blot de ikke får deres vilje, kan undre mig, vi er vel efterhånden ved at være voksne.
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

@TT UnitedPublic Så pudser du lige glorien bare lidt mere ikke du laver altså også en del indlæg med en masse lort i så lad være med at spille hellig alle herinde sviner folk til at Ferno/ min ven gør det i sit andet inlæg betyder vel intet! Ferno er meget temperamentsfuld og jeg bakker ham og techno mann op 100% de har sku været der for mig og ved de ikke lyver om det nede på zone!

Men at ferno kommer med dumme komentare det er intet nt sådan er han bare vores lille psykopat hehe!

Daniel! fyr den af du ved jo du har os i rykken hehe! Når men peace out og slap så af alle sammen igen grundt til at begynde af svine vel!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar