Nik og Jay vs Laze - Lækker stepping
Redaktør: Moderators
Nik og Jay vs Laze - Lækker stepping
Jeg søger som sagt ovenstående .. Hvis der er nogle der kan hjælpe, så skal jeg nok tage kontakt 
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
snabelfisk
-
snabelfisk
Du gir den bare gas, men jeg har dog ikke fået nogen meddelse om at jeg er tilføjet.Cookieman skrev:har tilføjet dig på msn, da jeg også er intrasseret i nik &jay vs Laze.
alfabeta58@hotmail.com er min msn
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Hmm enten har DJ Decain et andet kunstner navn (men hvorfor ved kammaraterne det så ikke)... eller også har han taget credits for noget der ikke var hans...
Hvis det sidste er tilfældet så er respekten herfra minimal... for så at sige at den ikke findes.
... Sat på på plads af en frejdig tøs... Det er ikke et hverdags syn. Det vinder til gengæld respekt
Hvis det sidste er tilfældet så er respekten herfra minimal... for så at sige at den ikke findes.
... Sat på på plads af en frejdig tøs... Det er ikke et hverdags syn. Det vinder til gengæld respekt
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
snabelfisk
-
Haude
Har fået den af Djzz nu
Helt sikkert en lytter værd
Mon DeCain har noget med de andre copycats vi har på boardet at gøre?
http://www.feffe.dk/ca/viewtopic.php?t= ... light=deep
Helt sikkert en lytter værd
Mon DeCain har noget med de andre copycats vi har på boardet at gøre?
http://www.feffe.dk/ca/viewtopic.php?t= ... light=deep
Hmm.. Nu er jeg ikke lige med her... Jeg er DJ DeCain... Og ja, jeg har lavet et mix af Laze Stepping Out, og Nik & Jay's Lækker.. Om 123123 så også har lavet et af samme sange skal jeg ikke kunne udelukke!!
Yderligere diskussioner ka klares på msn
bobbis@mailcity.com !!
Yderligere diskussioner ka klares på msn
bobbis@mailcity.com !!
--=DeCain the DJ=--
Nu har jeg hørt DeCain's bud på mixet der omtales i denne tråd... Og vil da lige mane alle teorier om copycatisme til jorden. Det er ikke det samme mix der er tale om og det lyder ganske godt 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Takker....! Jeg kan self kontaktes, hvis andre er interesseret i at lytte...!QrazyLeg skrev:Nu har jeg hørt DeCain's bud på mixet der omtales i denne tråd... Og vil da lige mane alle teorier om copycatisme til jorden. Det er ikke det samme mix der er tale om og det lyder ganske godt
--=DeCain the DJ=--
Men selvom man nok så flinkt adder dem på ex. MSN er det jo ikke sikkert folk accepterer en på deres liste. Og så er man jo ligevidt.
Jeg mangler den også stadig væk og har prøvet at adde alle de mails jeg har kunne komme i nærheden af. Kun en fik jeg bid på men der var en fejl i overførslen og personen har ik været online siden.
Jeg mangler den også stadig væk og har prøvet at adde alle de mails jeg har kunne komme i nærheden af. Kun en fik jeg bid på men der var en fejl i overførslen og personen har ik været online siden.

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.