På forhånd tak
Musik til et beach party
Redaktør: Moderators
Musik til et beach party
Vi står nogle stykker og skal lave et beach party her om en uges tid. Der skal helst være lidt passende musik til. Så hvis nogen kan komme i tanker om nogle titler ville det være rart, da min egen fantasi strækker sig til Vengaboys - Going to Ibiza og noget Tupac- Calafornia :s
På forhånd tak
På forhånd tak
Senest rettet af QrazyLeg 17 nov 2004, 18:43, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg tror vi skal have gang i arkiverne nu 
Hvis ikke der er Beach Party over DJ Encore så ved jeg ikke hvad
Snup det gamle BB-tema.
Hvad med DJ Freedom - Hang On (European Remix Version)?
Og selvom jeg ikke er meget for det så skal DJ Ötzi jo også til.
Nu følger de bare uden cencur og omtanke.... Både disko og dasko og noget at det har formentlig ikke noget med beach party at gøre, men der er knald på og de vækker minder
DJ Sammy - Boys of Summer, Axel F i en eller anden form, Floorfilla - Anthem #2, G-Bach - Jo Tak (Lagerfeldt Club Remix), Living Beat - Game Over, Sash - Equador, Sunclub - Splash, Taiko - Silence, The Tamperer - Feel It, Tokker - Sternenhimmel, Hypetraxx - The Darkside
Hvis ikke der er Beach Party over DJ Encore så ved jeg ikke hvad
Snup det gamle BB-tema.
Hvad med DJ Freedom - Hang On (European Remix Version)?
Og selvom jeg ikke er meget for det så skal DJ Ötzi jo også til.
Nu følger de bare uden cencur og omtanke.... Både disko og dasko og noget at det har formentlig ikke noget med beach party at gøre, men der er knald på og de vækker minder
DJ Sammy - Boys of Summer, Axel F i en eller anden form, Floorfilla - Anthem #2, G-Bach - Jo Tak (Lagerfeldt Club Remix), Living Beat - Game Over, Sash - Equador, Sunclub - Splash, Taiko - Silence, The Tamperer - Feel It, Tokker - Sternenhimmel, Hypetraxx - The Darkside

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
G-Bach - Jo Tak (Lagerfeldt Club Remix) damn den vækker minder, har sku kigget længe efter den uden held.UnitedPublic skrev:DJ Sammy - Boys of Summer, Axel F i en eller anden form, Floorfilla - Anthem #2, G-Bach - Jo Tak (Lagerfeldt Club Remix), Living Beat - Game Over, Sash - Equador, Sunclub - Splash, Taiko - Silence, The Tamperer - Feel It, Tokker - Sternenhimmel, Hypetraxx - The Darkside
Er det en du ligger inde med?
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
til et rigtigt beach barty hører da også Bryan Adams -summer of 69
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg takker for inspirationen. Festen blev vild, musikken passede til temaet og undertegnede blev så stiv, så da han havde barvagt skulle han støtte sig til bordet for at stå op og betjene kunder... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!