Har lige kigget på hvad folk bruger til at mixe...men det topic er vil lidt olde... så høre lige igen..
Det skal være til en nybegynder der har massere af tid..
Skal også høre om der er nogen steder i DK man kan modtage
undervisning
Sony.ACID.Pro.v5.0 var lige hvad jeg kunne se fleste brugte.. Men er det bedst ?
Det er er svært ved den vote er Ejay kunne vinde fordi flest bruger men derfor kunne det stadig være det værste...
Skal hjælpe en i gang med at mixe
Redaktør: Moderators
kender godt den der "jeg har en ven.. "
din sidste linje er uforståelig men du spørger vel om ejay er skidt eller kanel? hvis du er 8-9 år og skal lave noget du vil synes holder, så skal du nok bruge det, for det holder styr på takterne for dig. til gengæld kan du ikke lave noget som helst i det program der ville få over 2 % i rating på MM. Det er ikke et mix program !!!
Acid er klart at foretrække fordi du får flest funktioner i et og samme program
din sidste linje er uforståelig men du spørger vel om ejay er skidt eller kanel? hvis du er 8-9 år og skal lave noget du vil synes holder, så skal du nok bruge det, for det holder styr på takterne for dig. til gengæld kan du ikke lave noget som helst i det program der ville få over 2 % i rating på MM. Det er ikke et mix program !!!
Acid er klart at foretrække fordi du får flest funktioner i et og samme program
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg vil sige at både Acid Pro 5 er det bedste til at mixe.. nemmere at bruge end Adobe Audition.. Men en af mine venner bruger Cubase når han er i studiet, hvilket han mener er det bedste selvom han også bruger Acid Pro 5.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det er i toppen af mix area der er en vote om programmer....Vega skrev:din sidste linje er uforståelig men du spørger vel om ejay er skidt eller kanel? hvis du er 8-9 år og skal lave noget du vil synes holder, så skal du nok bruge det, for det holder styr på takterne for dig. til gengæld kan du ikke lave noget som helst i det program der ville få over 2 % i rating på MM. Det er ikke et mix program !!!
program
Men der står hvad folk bruger ikke hvad er bedst..
mange her inde der er 8-9 år = Ejay i toppen... det jeg mente...