De første sekunder tænkte jeg "nejnejnej hvad har knægten dog lavet?!" og så lige pludselig så starter det hårde beat i 0:14

Det gav mig ligesom en fed fornemmelse fordi så tænkte jeg "sådan for satan" og det lyder jo helt kanon. Beatet er hårdt, dybt og kører rigtig godt. Det du starter i 0:57 synes jeg er lidt højt i forhold til hvor det burde ligge synes jeg. Men det er nok noget jeg lige skal vænne mig til. Det lyder sq fedt. Og at du har variation og at kører asymmetrisk lige inden det stopper i 1:38 er alt for fedt.
Så kører du stille og roligt et fedt beat, som virkelig er sat godt sammen. Den starter op på en fed måde, med at selve beatet først kommer til sidst. Og at det stopper og starter igen har du fået til at passe fedt sammen og da det begynder ved 3:34 er det helt kanon.
Det er et nummer, som helt klart fangede mig. Beatet er fantastisk, og de lyde du har valgt kan kun betegnes, som perfekte i dit nummer. Du kører stille og rolig i et tilpas højt tempo med gå lyde, hvilket gør den endnu mere syg

Normalt plejer der at skulle ske en masse nyt hele tiden (taler af erfaring), men du klarer dig med få lyde, hvor du jo så har ændret lidt på måden de er sammensat, men det fungerer sq godt. Jeg er imponeret.
Jeg er glad for at den står på repeat på min playlist for den der kan jeg sq godt lide.
Godt arbejde goafreak - Jeg glæder mig til at se hvad du ellers har at byde på. Og få lige din radio edit til at virke så jeg kan høre den også
^^glæder mig til du får det link fixet

^^