Battlefield 1942: Data differs from server

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Battlefield 1942: Data differs from server

Indlæg af goafreak »

Halløjsa.

Jeg har det problem, at når jeg prøver at connecte til en server (Battlefield 1942), så siger den "Data differs from server" - Nogen der ved hvad der er galt?
Skal lige siges, at spillet ikke er originalt... Ved jo så ikke om det er problemet.
På forhånd tak
BØH
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Vidste egentlig godt hvad det betød, ville bare vide om det er muligt at fixe uden at geninstallere - men det ser ikke sådan ud, så det vil jeg gøre. Det er ligesom med at formatere.. Mange formaterer hvis der er et eller andet med computeren, i stedet for at prøve at fixe det :)
Men tak for hjælpen.
BØH
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu spiller jeg ikke Battlefield, så ved da ikke om der er en bedre måde at løse det på. Kan helt sikkert følge dig i at fikse istedet for at formatere. Men mit bud er at google videre på emnet :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Har prøvet at geninstallere, men det virker ikke. Har også prøvet at kigge på det link du gav mig (google-linket), men de ting de kommer med virker heller ikke... Så hvis der er nogen der har en anden idé, så er jeg lutter ører.
BØH
Besvar