Back To The Future

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
nesia

Back To The Future

Indlæg af nesia »

Så har jeg, efter en del timer foran ACID fået lavet mig et nyt mix indenfor dance-genren (den opmærksomme læser vil vide at jeg normalt mixer hardstyle :) )

Mixet er sammensat af nogle af de tracks der har betydet absolut mest for mig hvis vi går nogle år tilbage.

Tracklist:
Gabry Ponte - Got To Get (FM Edit)
Vanni G - Time Is Over (Flute Version)
Clubspeakers - Have You Ever (Pulsedriver Remix)
Lautsprecher - Omnibus (Full Extedended 12 Inch)
Cs-Jay - Impetus Viscus (Ammo Edit)
Hampenberg - Salsation (Club Mix)
Dj Encore - I See Right Through To You (Access Remix)
Infernal - Muzaik (Paul Hutsch Remix)
Pulsedriver - Cambodia (Original Mix)
Scooter - Ramp (The Logical Song) (Starsplash Mix)
Dj Aligator Project - The Whistle Song (Clubstar Remix)

URL:
http://maxerne.dk/~emf/VA_-_Back_to_the ... 05-RWB.rar

Beklager at der hverken er lavet cover eller cue fil ;)

Tager imod al kritik som en maaayn, hehe....
Senest rettet af nesia 02 mar 2005, 13:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Vil starte med at sige at det er pisse godt mixet, men genren ligner ikke dig, ved jeg alt for godt, Men sangene du har stoppet ind, især omnibus som er en af mine farvoritter fra den tid :D er også meget vild med dine samples og dine loops :) så kritikken fra min side er ikke serlig stor så vil bar sige Good job..

:D :D :D :D :D
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Uuuh nice tracklist.. du får kritik her i løbet af natten.. Kan godt huske da jeg trampede rundt til Impetus Viscus.. og så er det endda en ægte CA'er der har lavet det :D CS-Jay.. Det er egentligt først gået op for mig nu at han egentligt startede for laaaang tid siden. Men det er sq et nummer jeg stadig tramper rundt til når jeg finder den på hylden. Nårh ja.. jeg må hellere få hørt det igennem så du kan få noget kritik NeSiA :D

EDIT: amen for satan da.. Det er jo smukt.. Det er nogle rigtig gamle og rigtig fede sange du har fat i der.. jeg kan huske dem alle sammen, og jeg begyndte faktisk at overveje at bladre mine gamle Absolute Dance-cd'ere igennem for at finde de fleste af dem.. Nostalgisk det er hvad det er.. Men dog vil jeg sige at nogle af numrene er lidt ødelagte.. Du har fjernet eller "glemt" det som har kendetegnet nogle af de forskellige numre.. altså deres beats, streaming osv.. dem som gør dem unikke og virkelig blærede.. Det synes jeg lidt er en skam for havde kanone forventinger da jeg så Impetus Viscus på din tracklist.
men alt i alt synes jeg det er et virkelig smukt mix du har lavet.. jeg glæder mig SÅ max til i morgen når jeg kan sætte den på mine højtalere og så bare virkelig lade mine naboer vide at jeg stadig er i live.. Og jeg lovede dig kritik før, men det er der ikke meget at give af.. Har vist fremlagt de få småting der er.. Nice work NeSiA... håber helt klart du kommer med mere af den slags, for det er sq for godt.

EDIT2: For shit da NeSiA.. nu fik du mig jo til at finde Absolute Dance 32 frem for at høre klassikere som CS-Jay - Impetus Viscus (Radio Edit) og Norman Bass - How U Like Bass? (Safe Radio Edit) :D de er alt for fede.. hopper og tramper rundt :D
Senest rettet af odder 02 mar 2005, 14:52, rettet i alt 1 gang.
nesia

Indlæg af nesia »

Tak for kritikken begge to, det varmer da lidt at nogen kan lide det man laver :)
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

For det første virkelig cool trackliste. Kan godt lide de fleste af numrene og de har en rigtig god klang også på den måde du får dem smidt sammen. For det andet vil jeg sige at dit mix har et rigtig godt flow, jeg hørte det da jeg sad og redigerede film og udover at studse over at det lød godt, var der ingen abruptheder eller andet, der pludselig chorkerer en eller på anden vis forstyrer.

Mixet er måske lidt lavt sat, volumenmæssig, men efter have hørt det igennem kan jeg klart forstå hvorfor da numrene passer langt bedre sammen og giver et bedre flow også i volumen den abruptheder.
Kort sagt, selvom det vidst er for seng, det lyder sq godt :D
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Lækkert mix intet andet at sige om det!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

så fik jeg lyttet det ordentligt igennem...

syntes ikke der er noget at sige om dine overgange.. de er dejlige og behagelige at høre på...

syntes dog du har taget en smule for meget med af hver sang ;) det blir lidt for langt...
og så ville det hjælpe med lidt lir.. ikke voldsample men bare en smule..
det er jo smag og behag.. men syntes helt sikkert dit mix holder.. og dine tracks er über nice.. :)

show us more
dj_c
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af dj_c »

helt sikkert et flot mix ingen tvivl om det :wink:
valget af playliste tja det er gamle nummerer men de banker stadig igennem

din beatmixning lyder skam også ganske framragende et flot flow med dejlige rolige cut´s!!!
som gør dette mix dejligt at lytte på!!

keap it up!!!! :wink:
play my mixes

http://soundcloud.com/henrik_rinhack

DJ C | Plays the music loud

Billede
caspergj

Reupload?

Indlæg af caspergj »

Is it possible you'll upload it again?

Sorry for writing in english, but I'm very bad at danish gramma, but I do understand reading danish. I hope it's okay.
Brugeravatar
Lange
Geografisk sted: Behind the screen

Indlæg af Lange »

Vil også gerne have den her op igen, hvis den stadig findes :)
____/\__\o/__ ARH ! A SHARK!
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

tror ikke i skal regne med den den kommer op igen hehe det er et meget gammelt mix :S
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

Har desværre ikke selv mixet længere. Kunne dog godt tænke mig at høre det igen :)
Besvar