Mix program
Redaktør: Moderators
-
Dj Dk
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
Mix program
Jeg har et spørgsmål .. det er om der findes nogen programmer hvor man kan lave sine egne Acapellas og Instrumental ? .. kunne nemlig godt bruge sådan et program
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hej
Du kan finde nogen programmer som kun klipper vocal ud af en sang eller laver den om til en instrumental version ved at fjerne vocal... men fordi frekvenserne går ind i hinanden bliver der også altid fjernet noget instrumentalt og/eller vocal og i sidste ende kommer det ikke til at lyde vildt godt.
Så desværre er det bare at gå i krig med at finde acapella'er og instrumental versioner...
Du kan finde nogen programmer som kun klipper vocal ud af en sang eller laver den om til en instrumental version ved at fjerne vocal... men fordi frekvenserne går ind i hinanden bliver der også altid fjernet noget instrumentalt og/eller vocal og i sidste ende kommer det ikke til at lyde vildt godt.
Så desværre er det bare at gå i krig med at finde acapella'er og instrumental versioner...
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Mix program
Med egne acapellaer forstår jeg, at du selv vil optage en eller andens vokal, eksempelvis din egen.Dj Dk skrev:Jeg har et spørgsmål .. det er om der findes nogen programmer hvor man kan lave sine egne Acapellas og Instrumental ? .. kunne nemlig godt bruge sådan et program
Hvis dette er tilfælde, kan du bruge acid til at optage med, smide filtrer på i reason, cool edit, mixmeister, etc.
Hvis der er fordi du vil fjerne alt instrumental fra en sang og dermed kun beholde vokalen, så bliver det noget pis som Cokeline siger.
Re: Mix program
jeg har da mange a de såkaldte D.I.Y. (do it yourself) acapellas.. de er da ok..Deejay_Wonder skrev:Med egne acapellaer forstår jeg, at du selv vil optage en eller andens vokal, eksempelvis din egen.Dj Dk skrev:Jeg har et spørgsmål .. det er om der findes nogen programmer hvor man kan lave sine egne Acapellas og Instrumental ? .. kunne nemlig godt bruge sådan et program
Hvis dette er tilfælde, kan du bruge acid til at optage med, smide filtrer på i reason, cool edit, mixmeister, etc.
Hvis der er fordi du vil fjerne alt instrumental fra en sang og dermed kun beholde vokalen, så bliver det noget pis som Cokeline siger.
-
Dj Dk
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
ja, men har du ikke nogen gode hjemmesider, hvor man kan finde dem ?Cokeline skrev:Hej