Står og mangler noget overnatning et sted...da vi er 3 fra sydjylland og ikke regner med at skulle køre hjem lige efter....
Et hotel eller lign. ? billig og tæt på så en taxa kan klare turen derud....
Julefrokost menu
Redaktør: Moderators
-
Pilskadden Aka. 80er
- Geografisk sted: HAT
- Kontakt:
Jeg er ved at arrangere sovepladser for 25 kr. pr snude. Jeg finder ud af mandag, hvor mange jeg kan skaffe. Ellers må jeg lige snakke med en hotelbestyrer jeg kender og høre om nogle tilbud 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Lagde Holbæk i grus fra fredag til søndag... der skete ikke meget, men nok til at underholde os københavnere.. der blev. bl.a. kravlet lidt på byens tage, badet i havnen kl. 05 om morgenen osv.... regner med at være tilbage igen i løbet af foråret
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Okay. Lyder lidt voldsomt. Sidst vi lavdede sådanne sjove ting, var Politiet der med det samme, de havde fået melinger om at der var nogle igang med et indbrud, men vi kravlede da bare lidt rundt.Fairground skrev:Lagde Holbæk i grus fra fredag til søndag... der skete ikke meget, men nok til at underholde os københavnere.. der blev. bl.a. kravlet lidt på byens tage, badet i havnen kl. 05 om morgenen osv.... regner med at være tilbage igen i løbet af foråret