Julefrokost menu

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Hvad skal vi æde??? mums mam wuhuuu føde

Afstemning sluttede 30 okt 2006, 13:31

Menu 1 - 169 kr
15
58%
Menu 2 - 139 kr
8
31%
Menu 3 - 149 kr
3
12%

Afgivne stemmer: 26

Pilskadden Aka. 80er
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Står og mangler noget overnatning et sted...da vi er 3 fra sydjylland og ikke regner med at skulle køre hjem lige efter....

Et hotel eller lign. ? billig og tæt på så en taxa kan klare turen derud....
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er ved at arrangere sovepladser for 25 kr. pr snude. Jeg finder ud af mandag, hvor mange jeg kan skaffe. Ellers må jeg lige snakke med en hotelbestyrer jeg kender og høre om nogle tilbud :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

skal ikke selv med men menu 1 ser da klart bedst ud, den 20er extra er ikke meget :D
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Fairground skrev:druk i bonde-Holbæk sætter sine spor!
Hvornår har du været hér ? Og hvor i Holbæk, vi har ikke så meget og byde på desværre, men sig til hvis du skulle finde på og gæste Holbæk igen - helst i god tid, så skal jeg se om jeg kan :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Lagde Holbæk i grus fra fredag til søndag... der skete ikke meget, men nok til at underholde os københavnere.. der blev. bl.a. kravlet lidt på byens tage, badet i havnen kl. 05 om morgenen osv.... regner med at være tilbage igen i løbet af foråret
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Fairground skrev:Lagde Holbæk i grus fra fredag til søndag... der skete ikke meget, men nok til at underholde os københavnere.. der blev. bl.a. kravlet lidt på byens tage, badet i havnen kl. 05 om morgenen osv.... regner med at være tilbage igen i løbet af foråret
Okay. Lyder lidt voldsomt. Sidst vi lavdede sådanne sjove ting, var Politiet der med det samme, de havde fået melinger om at der var nogle igang med et indbrud, men vi kravlede da bare lidt rundt. :lol: men fang mig, næste gang du skal afsted. :)
Besvar