Nu har jeg efterhånden opsat mere end 50 routere, og det er altid gået op og ned...
Men idag kom jeg så til en med TDC webspeed vis kabelTV, og det har jeg aldrig danset med før.
Den siger noget med at man ikke må tilslutte flere enheder, for det er man ikke registret til.
Det kan ikke passe, at man skal købe deres dyre pis, for at tilslutte en router.
Hvad kører de med fast ip , eller dynamisk eller anden info.
Hvordan får man skidtet sat op??
Router på TDC Webspeed
Redaktør: Moderators
Router på TDC Webspeed
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det er fordi MAC adressen er en anden end modemet er vant til, men mener man skal slukke modemet i et par minutter, så tilslutte routeren, tænde modem igen, så burde det virke.. Men er ikke sikker, men prøv dig frem 
Kan huske man engang skulle ind på en registreringsside og ændre MAC adressen, men det har jeg hørt man ikke skal mere..
Kan huske man engang skulle ind på en registreringsside og ændre MAC adressen, men det har jeg hørt man ikke skal mere..
<---------------------------->
§1 I'm always right
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ja det gør de sq alle steder tror jeg... det er lidt klamt.. for man kan ligeså godt købe sin egen, kan bedre betale sig.. de går jo alligevel ikke i stykker og gør de så har man jo 2 år til at få lavet den på. ved CC tager 50-60kr om mdr. det er sq hurtigt tjent ind..
Men anyways.. ring til TDC og hør dem...
Men anyways.. ring til TDC og hør dem...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg er forvirret....
Tror du mener at du skal sætte en router op hos en som har WebSpeed.
Vedkommende HAR en router som skal sluttes til hans kabelmodem.
LØSNING:
Du skal have slettet mac-adressen i TDC's system, det gør du via den webportal som står nævnt i velkomstbrevet. (service.webspeed.dk)
Der skal du bruge det 12-cifrede brugernummer og din adgangskode til at nulstille mac-adressen.
I øvrigt er hele løsningen fundet på TDC's hjemmeside.....
Tror du mener at du skal sætte en router op hos en som har WebSpeed.
Vedkommende HAR en router som skal sluttes til hans kabelmodem.
LØSNING:
Du skal have slettet mac-adressen i TDC's system, det gør du via den webportal som står nævnt i velkomstbrevet. (service.webspeed.dk)
Der skal du bruge det 12-cifrede brugernummer og din adgangskode til at nulstille mac-adressen.
I øvrigt er hele løsningen fundet på TDC's hjemmeside.....

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_