Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Jeg vil gerne brokke mig over at brokketråden er SÅ meget længere end glædestråden... det er da tragisk...
Brugeravatar
optimusprime
Geografisk sted: Zihuatenejo
Kontakt:

Indlæg af optimusprime »

3dotz skrev:...min Nissan R390 GT1...
Nu lyver du sgu da så man kan høre det ;-) Min yndling fra Gran Turismo, forresten.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg var lige nede og kigge efter på bilen igen. Der stor R390 GT1 i snavset. Da jeg fik bilen vasket stod der Micra.

Øv. Men den føles som en R390 GT1. Har du været på Le Mans i 1997 og 1998, så ved de hvad jeg mener :)

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
EMR

Indlæg af EMR »

Projektuge!! fuck
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg skal flytte i hus her til den første..og jeg HADER at flytte..!

Eller...det med at flytte i nyt hus er nu lækkert nok.. det er den der pisseirreterende (men desværre u-undgåelige del) med at man skal pakke alt sit lort i kasser og tasker...og så pakker hele lortet ud igen..!
Og det gør det ikke bedre at jeg har 2 store kælderrum fyldt op med lort som også skal flyttes med.. :x

Nej hvor jeg bare ikke gider!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg har for mange regninger til betaling inden den 10 !!! og så er der overtræk på kontoen...

Jeg får først løn slutningen i denne måned!!! ARRG!! :mad:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Jeg tager altid for store portioner mad i forhold til hvor meget jeg reelt kan spise.
Folk der citerer et indlæg, som har et andet citat, som har et andet citat, som har et andet citat, som har et andet citat. Slet dog de irrelevante quotes!
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

aaaaaaarg!! luskeren er en radioaktiv spasser..
Marwan 9700

altid fuuucked
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

ps. luskeren er vice-inspektør på min westside skole. (se evt. signature)
Marwan 9700

altid fuuucked
thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

3dotz skrev:Jeg vil gerne brokke mig over, at hver gang jeg har været inde på en tankstation og fylde benzin på min Nissan R390 GT1, så er benzinen mere end 50 øre billigere på den næste tankstation.

...
Jeg vil godt klage over at min bil sluger for meget benzin, og at en liter snart er oppe i 8kroner :x
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Jeg vil godt klage over at DR Licens kommer og ringer på min dør, men da de kan høre noget musik ved de ligesom jeg er hjemme og bliver ved med at kime den dørklokke til den går i overgang, spasser tror du det er for sjov skyld jeg ikke åbner... og tror du det for sjov skyld at jeg løber ud og låser døren og råber bagefter gi' mig lige tid til at få tøj på... hvorefter du kære DR Licens mand vil fortælle mig at jeg ikke har betalt min licens... OG?
EMR

Indlæg af EMR »

Er lang bag ud i projektuge!!
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Skriftlige prøver!
Oplevede skræscenariet i dag - Programmet jeg havde lavet beregninger i, i 3½ time gik amok og jeg mistede alle mine beregninger!
½ time til at starte forfra! Hurra! :mad:
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

thorolf15 skrev: Jeg vil godt klage over at min bil sluger for meget benzin, og at en liter snart er oppe i 8kroner :x
Jeg vil gerne brokke mig over den kommentar!! :wink: Vi kan kun juble over den pris hjemme i DK
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

En kammerat og jeg sad i stuen i vores lejlighed i går aftes og så TV, da der farer en djævel over mig, og jeg bare ikke kan lade være med at løbe hen og sparke til den volleyball der ligger i den anden ende af stuen. Den flyver hen og rammer min helt uopmærksomme kammerat lige i fjæset, som han ligger der på sofaen. Herefter bouncer bolden tilbage på sofabordet, og for gjort kål på kaffe, cola og kage undevejs. Jeg var flad af grin til at starte med :) , men oprydningen kunne jeg have været foruden :(

Så humlen må være, at jeg ikke er tilfreds med min mangel på selvkontrol :D
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg vil gerne brokke mig over den store mangel på lange gange som er perfekt til at lave en benny hill parodi!!

og så vil jeg brokke mig over de dårlige blue screen faciliteter på mit studie!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg er blevet syg :(
EMR

Indlæg af EMR »

DjMail skrev:Jeg vil gerne brokke mig over den store mangel på lange gange som er perfekt til at lave en benny hill parodi!!

og så vil jeg brokke mig over de dårlige blue screen faciliteter på mit studie!!
jeg vil gerne brokke mig over at uvidende mig ikke ved hvad benny hill parodi!! da vi har lange gange
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

ahhh fandme ærgeligt du bor så lang væk EsMr
Geografisk sted: Uganda
EMR

Indlæg af EMR »

ja det er pisse nedern, der er allerede en sindsforstyrret koala bjørn der har flænset det halve af mit ansigt.
Besvar