Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg skal flytte i hus her til den første..og jeg HADER at flytte..!
Eller...det med at flytte i nyt hus er nu lækkert nok.. det er den der pisseirreterende (men desværre u-undgåelige del) med at man skal pakke alt sit lort i kasser og tasker...og så pakker hele lortet ud igen..!
Og det gør det ikke bedre at jeg har 2 store kælderrum fyldt op med lort som også skal flyttes med..
Nej hvor jeg bare ikke gider!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Jeg tager altid for store portioner mad i forhold til hvor meget jeg reelt kan spise.
Folk der citerer et indlæg, som har et andet citat, som har et andet citat, som har et andet citat, som har et andet citat. Slet dog de irrelevante quotes!
3dotz skrev:Jeg vil gerne brokke mig over, at hver gang jeg har været inde på en tankstation og fylde benzin på min Nissan R390 GT1, så er benzinen mere end 50 øre billigere på den næste tankstation.
...
Jeg vil godt klage over at min bil sluger for meget benzin, og at en liter snart er oppe i 8kroner
Jeg vil godt klage over at DR Licens kommer og ringer på min dør, men da de kan høre noget musik ved de ligesom jeg er hjemme og bliver ved med at kime den dørklokke til den går i overgang, spasser tror du det er for sjov skyld jeg ikke åbner... og tror du det for sjov skyld at jeg løber ud og låser døren og råber bagefter gi' mig lige tid til at få tøj på... hvorefter du kære DR Licens mand vil fortælle mig at jeg ikke har betalt min licens... OG?
Skriftlige prøver!
Oplevede skræscenariet i dag - Programmet jeg havde lavet beregninger i, i 3½ time gik amok og jeg mistede alle mine beregninger!
½ time til at starte forfra! Hurra!
En kammerat og jeg sad i stuen i vores lejlighed i går aftes og så TV, da der farer en djævel over mig, og jeg bare ikke kan lade være med at løbe hen og sparke til den volleyball der ligger i den anden ende af stuen. Den flyver hen og rammer min helt uopmærksomme kammerat lige i fjæset, som han ligger der på sofaen. Herefter bouncer bolden tilbage på sofabordet, og for gjort kål på kaffe, cola og kage undevejs. Jeg var flad af grin til at starte med , men oprydningen kunne jeg have været foruden
Så humlen må være, at jeg ikke er tilfreds med min mangel på selvkontrol