btw. passer sådan en sag ind i en psp (mit link)..? for så en anden da jeg søgte på psp.. og det var ikke de samme da der var forskel på prisen..
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=175433
Redaktør: Moderators
Er det bare mig, eller er det ikke åndsvagt at ligge film i fuld format ned på sådan en lille lorteskærm? Kan du ikke encode dem til et andet format?EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb

hvotrdan kan 2x700 ligge på 1gb?UnitedPublic skrev:Er det bare mig, eller er det ikke åndsvagt at ligge film i fuld format ned på sådan en lille lorteskærm? Kan du ikke encode dem til et andet format?EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb
hvis jeg ska ha nogle spil på mit mem. card behøver der ik være andet end yndlings-spillene (dvs. GTA-serien)EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb
jeg mener nok at ImToo (www.imtoo.com) har lavet et program, hvor man kan konvertere om til PSP film format (ved ik hva det format hedder)..UnitedPublic skrev:Er det bare mig, eller er det ikke åndsvagt at ligge film i fuld format ned på sådan en lille lorteskærm? Kan du ikke encode dem til et andet format?EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb
Yes ImToo kan formatere det ned til .mp4 format som passer til psp. Så fylder det længe ikke så meget og kvalien kan man ikke se forskel på, da skærmen på sådan en lille psp-fætter jo ik er så stor. Evt kan man selv sætte kvalien lidt op i programmet hvis man ikke er tilfreds, med standart indstillingerne for formatet.chreddy1 skrev:hvis jeg ska ha nogle spil på mit mem. card behøver der ik være andet end yndlings-spillene (dvs. GTA-serien)EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb.. alså så dyre er psp spil jo heller ik..
jeg mener nok at ImToo (www.imtoo.com) har lavet et program, hvor man kan konvertere om til PSP film format (ved ik hva det format hedder)..UnitedPublic skrev:Er det bare mig, eller er det ikke åndsvagt at ligge film i fuld format ned på sådan en lille lorteskærm? Kan du ikke encode dem til et andet format?EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb