PSP køb?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

PSP køb?

Indlæg af chreddy1 »

nogen der ved hvor man ka købe en PSP billigst muligt..? ska dog helst være ny, da jeg ikke gider ridser osv.. har fundet frem til et 1 gb kort for 356 kr på edbpriser.dk, så det har jeg styr på ;)..

btw. passer sådan en sag ind i en psp (mit link)..? for så en anden da jeg søgte på psp.. og det var ikke de samme da der var forskel på prisen..
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=175433
EMR

Indlæg af EMR »

De har 100 stk. i Merlin til 999,- ;)
Ellers her;
http://gamebits.dk/shop/default.asp
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Du bør nok have min. 2 GB, hvis du vil have nogle spil på, det er i hvert fald hvad jeg har hørt.
EMR

Indlæg af EMR »

Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Har måske en ven som vil sælge sin for 500 kr :D
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Kallek skrev:Har måske en ven som vil sælge sin for 500 kr :D
SOLGT TIL PSYCLONE!!!
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

IKKE SOLGT TIL PSYCLONE!!!

Han ville have 1000,- for en brugt PSP med NFS:MW.
Nej tak.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb
Er det bare mig, eller er det ikke åndsvagt at ligge film i fuld format ned på sådan en lille lorteskærm? Kan du ikke encode dem til et andet format?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

UnitedPublic skrev:
EsMr skrev:Jeg har 1 gb, og det er kun nok til to film, som ligger på computeren i xvid formatet og fylder ca 700 mb. så 2 gb og ikke mindre. overvej 4 gb
Er det bare mig, eller er det ikke åndsvagt at ligge film i fuld format ned på sådan en lille lorteskærm? Kan du ikke encode dem til et andet format?
hvotrdan kan 2x700 ligge på 1gb? :D
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

hvis jeg ska ha nogle spil på mit mem. card behøver der ik være andet end yndlings-spillene (dvs. GTA-serien) ;).. alså så dyre er psp spil jo heller ik..
UnitedPublic skrev:
jeg mener nok at ImToo (www.imtoo.com) har lavet et program, hvor man kan konvertere om til PSP film format (ved ik hva det format hedder)..
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

chreddy1 skrev:
hvis jeg ska ha nogle spil på mit mem. card behøver der ik være andet end yndlings-spillene (dvs. GTA-serien) ;).. alså så dyre er psp spil jo heller ik..
UnitedPublic skrev:
jeg mener nok at ImToo (www.imtoo.com) har lavet et program, hvor man kan konvertere om til PSP film format (ved ik hva det format hedder)..
Yes ImToo kan formatere det ned til .mp4 format som passer til psp. Så fylder det længe ikke så meget og kvalien kan man ikke se forskel på, da skærmen på sådan en lille psp-fætter jo ik er så stor. Evt kan man selv sætte kvalien lidt op i programmet hvis man ikke er tilfreds, med standart indstillingerne for formatet.
...::// Team AuG \\::...
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Som igloen også siger skal man konvertere først.. Og derefter kan du klemme 2 film ned på sådan et ;)
Besvar