Errorsafe?!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Errorsafe?!

Indlæg af CrazyBrain »

Hey hey.. Er vist løbet ind i en omgang spyware, der kalder sig selv Errorsafe.. Nogen der kender den, og ved hvordan jeg får den sparket ud igen??

Billede
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

prøvet og søge ?
<---------------------------->
§1 I'm always right
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Ja.. har fundet et par gratisprogrammer, der påstår de kan klare det, men det lykkes ikke helt.. Har også prøvet med min standard antispywarescanner.. Fandt også noget på symantecs side, men det så lige lovligt ambitiøst ud.. Så håbede lidt på at nogen havde en nem metode..
Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Oki :)
Hvis du ikke har trykket ok til den der, er det nok ikke spyware, det er vist bare en reklame.. Så så længe du ikke har installeret noget er din comp nok ikke ramt, men hvis den er vil jeg råde dig til og bruge www.spywarefri.dk , det er nok den bedste måde og komme af med det på..

Ellers er der en tråd her på siden hvor der står hvordan du evt. kan undgå den popup
<---------------------------->
§1 I'm always right
EMR

Indlæg af EMR »

Jeg bruger SUPERantispyware, brugte det også dengang jeg fik mega meget spyware - er idag spyware fri, iflg. programmet ;)
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

http://www.superantispyware.com/downloa ... re1241.exe
ja det klarer alt bruger det os selv
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg havde en kammerat som betalte penge for det der SpySheriff, da han troede at det virkelig havde fundet så mange fejl, og det kunne rette dem. Men han er ikke den største IT mand der findes på jorden, så han købte det jo, da der står det kan rette problemerne.... så pas på der ude!! :)
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Var lige et smut forbi spywarefri.dk.. Det ser ud til at de har kunnet klare det... Takker for svarene...
Billede
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

amh skrev:Jeg havde en kammerat som betalte penge for det der SpySheriff, da han troede at det virkelig havde fundet så mange fejl, og det kunne rette dem. Men han er ikke den største IT mand der findes på jorden, så han købte det jo, da der står det kan rette problemerne.... så pas på der ude!! :)
haha lol.. kender en der havde det samme... :D man hvor var jeg flad af grin da jeg skulle hjælpe ham... det er sq så sørgeligt at se folk falder i fælden at det er sjovt..
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ja!! Men problemet var dog stort nok i forvejen da det skulle fjernes.. Den havde spærret for alt Internet så man ikke kunne komme på nettet, og derved skaffe de programmer som skulle bruges til at fjerne det med. Det lå ikke i tilføj/fjern programmer, så skulle man ind i Reg databasen, og der hedder det nok ikke SpySheriff, så vi lagde XP ind på ny, da det hele fuckede, pga. SpySheriff.
Besvar