Errorsafe?!
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Errorsafe?!
Hey hey.. Er vist løbet ind i en omgang spyware, der kalder sig selv Errorsafe.. Nogen der kender den, og ved hvordan jeg får den sparket ud igen??

-
CrazyBrain
- Kontakt:
Oki 
Hvis du ikke har trykket ok til den der, er det nok ikke spyware, det er vist bare en reklame.. Så så længe du ikke har installeret noget er din comp nok ikke ramt, men hvis den er vil jeg råde dig til og bruge www.spywarefri.dk , det er nok den bedste måde og komme af med det på..
Ellers er der en tråd her på siden hvor der står hvordan du evt. kan undgå den popup
Hvis du ikke har trykket ok til den der, er det nok ikke spyware, det er vist bare en reklame.. Så så længe du ikke har installeret noget er din comp nok ikke ramt, men hvis den er vil jeg råde dig til og bruge www.spywarefri.dk , det er nok den bedste måde og komme af med det på..
Ellers er der en tråd her på siden hvor der står hvordan du evt. kan undgå den popup
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
http://www.superantispyware.com/downloa ... re1241.exe
ja det klarer alt bruger det os selv
ja det klarer alt bruger det os selv
-
CrazyBrain
- Kontakt:
haha lol.. kender en der havde det samme...amh skrev:Jeg havde en kammerat som betalte penge for det der SpySheriff, da han troede at det virkelig havde fundet så mange fejl, og det kunne rette dem. Men han er ikke den største IT mand der findes på jorden, så han købte det jo, da der står det kan rette problemerne.... så pas på der ude!!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja!! Men problemet var dog stort nok i forvejen da det skulle fjernes.. Den havde spærret for alt Internet så man ikke kunne komme på nettet, og derved skaffe de programmer som skulle bruges til at fjerne det med. Det lå ikke i tilføj/fjern programmer, så skulle man ind i Reg databasen, og der hedder det nok ikke SpySheriff, så vi lagde XP ind på ny, da det hele fuckede, pga. SpySheriff.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?