Internet Explorer på Dansk fra idag!
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Internet Explorer på Dansk fra idag!
Så skete det! Nu udkom den på Dansk. Inden jeg installerer den, vil jeg lige høre om der er mulighed for at installerer den gamle 6.0 hvis man ikke syntes godt om den nye ?
Link til IE 7 på Dansk :
http://www.microsoft.com/danmark/window ... fault.mspx
Link til IE 7 på Dansk :
http://www.microsoft.com/danmark/window ... fault.mspx
Re: Internet Explorer på Dansk fra idag!
Ja, det er muligt både at afinstallere 6'eren og ligeledes kører de versioner ved siden af hinanden. Husk at lukke så mange programmer ned som muligt inden du begynder at installere 7'eren. Især antivirus og firewall-programmer. Tror ikke du fortryder det.amh skrev:Inden jeg installerer den, vil jeg lige høre om der er mulighed for at installerer den gamle 6.0 hvis man ikke syntes godt om den nye?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Det med at man ikke kan flytte rundt med det, har også irriteret mig lidt. Og at jeg heller ikke kan fjerne alle de klamme knapper så om Print, Page etc. Kan godt fjerne dem, men de dukker igen op hver gang jeg starter IE.amh skrev:Hmm, det er godt nok en vanesag, med de faner... Kan man ikke stille det op som i den gamle version, med at menulinjen er øvers oppe, i stedet for adressebaren er der. Og hvordan laver man startsiden til den samme på alle faner, så det ikke hedder about:blank når man åbner ny fane ?
Hmm. overvejer at prøve det. Men - jeg har nu ikke megen tiltro til programmer, som "kræver", at man lukker sine sikkerhedsprogrammer ned, og skriver at man anbefaler en backup af alle sine data - for at kunne installer det.
Såvidt jeg ved, så har IE7 nuppet en del ting fra andre browsere. F.eks tab browsing. Hvorfor så ikke bare forsætte med at bruge Firefox ?.
Kan i der har prøvet det - komme med nogle fordele ved den nye IE7 - som ikke allerede er i andre browsere ?. Hvad er det der gør, at i anbefaler at installere det ?
Zivago
Såvidt jeg ved, så har IE7 nuppet en del ting fra andre browsere. F.eks tab browsing. Hvorfor så ikke bare forsætte med at bruge Firefox ?.
Kan i der har prøvet det - komme med nogle fordele ved den nye IE7 - som ikke allerede er i andre browsere ?. Hvad er det der gør, at i anbefaler at installere det ?
Zivago
For mit vedkommende, at jeg ikke gíder køre alle mulige forskellige browsere. Jeg har den engelske Candidate Release installeret og det har virket upåklageligt.
Jeg måtte dog bruge et par minutter på lige at vænne mig til det fanebrowsing, men jeg kan slet ikke huske IE 6.0 mere. Dertil sparer jeg for meget tid i den nye browser.
Min bundlinie er ikke længere fyldt med 30-40 små browservinduer, men kun de to tre browsere jeg som regel har åbne på samme tid. Siden er det bare at skifte imellem disse.
Men er man tilfreds med den browser man bruger, så er der jo ikke rigtig grund til at installere andre.
...
Jeg måtte dog bruge et par minutter på lige at vænne mig til det fanebrowsing, men jeg kan slet ikke huske IE 6.0 mere. Dertil sparer jeg for meget tid i den nye browser.
Min bundlinie er ikke længere fyldt med 30-40 små browservinduer, men kun de to tre browsere jeg som regel har åbne på samme tid. Siden er det bare at skifte imellem disse.
Men er man tilfreds med den browser man bruger, så er der jo ikke rigtig grund til at installere andre.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Tja - nu har jeg prøvet den. Installerede den, da der jo nok på et tidspunkt kommer nogle sider, som kun kan køre på IE7 - da Microsoft ikke helt følger standarderne.
Den fungerer da - men - jeg bryder mig ikke om layoutet. Har iøvrigt forsøgt at få Menulinien til at være over adresse linien. Det lykkedes mg ikke. Man kan vist ikke flytte adresselinien.
Det irriterede også mig, at fanerne starter med about:blank. Det kunne ændres i indstillingerne for fane browsning.
Men - jeg forsætter med at bruge firefox. Den kan det samme, er hurtigere og man har ikke problemerne med menu / værktøjslinier der ikke kan flyttes.
Zivago
Den fungerer da - men - jeg bryder mig ikke om layoutet. Har iøvrigt forsøgt at få Menulinien til at være over adresse linien. Det lykkedes mg ikke. Man kan vist ikke flytte adresselinien.
Det irriterede også mig, at fanerne starter med about:blank. Det kunne ændres i indstillingerne for fane browsning.
Men - jeg forsætter med at bruge firefox. Den kan det samme, er hurtigere og man har ikke problemerne med menu / værktøjslinier der ikke kan flyttes.
Zivago
Det er vel et spørgsmål om behov?Ace skrev:Øhh, hvorfor bruger i ikke bare mozilla. ? :S
Jeg har ikke behov for at skifte til mozilla - Det kan godt være at mange siger at IE er noget lort fordi de har deres "egen standard" og ikke kan vise mange sider på nettet ordentligt.
De sider jeg besøger har jeg ikke nogle problemer med at få vidst, så jeg kan ikke klage.
Så det er min grund til at jeg ikke bruger mozilla!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
Noget i den samme stil her. Jeg benytter IE til nogle småting hvor jeg synes den er bedre, såsom min netbank. Men ellers har jeg et plugin til FF der kan køre IE i et vindue i browseren.Cokeline skrev:Hos mig kører FF2.0 og IE6.0 i en harmonisk co-eksistens.
nco\\ CHART ATTACK 1999