Kommentarer til CA Yearmix 2006

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Mange tak fordi jeg måtte være med, og jeg synes mixet er kanon :)
BØH
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

UnitedPublic skrev:
Ace skrev:Måske vi kan få den på engelsk næste år også, så vi kan blive lidt internationale også ;)
Hvilken del var ikke på engelsk?
Jeg går i seng. Sorry. Respekt...
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Er nu nået 8½ minut ind i mixet (og er derfor kun igang med DJ Thomaz' hiphop-del), men jeg må sgu sige at jeg stik modsat 3dotz ALLEREDE er blevet fanget - ser frem til de resterende 64 minutter! :)
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

nice som altid :D

rofl @ outro
Redcap

Indlæg af Redcap »

hvad bruger folk til at brænde den cue med. jeg har prøvet nero og Feurio men så kommer der ikke cd tekst med, jeg har også prøvet burrrn men den giver en fejl
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Nej nej nej nej - kunne man ikke lige skære det sidste 1½ minut fra... :lol: :D
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

Suverænt mix... må nok sige at kloovje at det irritere mig celebrate summer lige pludeslig stopper, ellers godt nummer... Ej nu skal man jo ikke være smålig.. Virkelig godt yearmix af drengene, 10 thumps up herfra! :D (flere fingre har jeg ikke :) )
...::// Team AuG \\::...
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Redcap skrev:hvad bruger folk til at brænde den cue med. jeg har prøvet nero og Feurio men så kommer der ikke cd tekst med, jeg har også prøvet burrrn men den giver en fejl
Virker fint for mig med Nero 6 Ultra Edition. :)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
EMR

Indlæg af EMR »

har kun hørt 6 min. af det indtil videre, introen er VILDT fed :D og det er så fedt når den lige går over i you don't know. den er vildt lækker indtil videre :D:D

EDIT:
Så har jeg hørt den færdig :D det er den fedeste yearmix jeg har hørt indtil videre :D

JEG FORBANDER HAM DER HAR LAVET DEN SLUTNING :D men ret grinern hehe
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

må indrømme at jeg er lidt skuffet over det mix i år. Jeg synes der er alt for mange fejl i og synes ikke overgangene fra mix til mix er særlig gode.

Men alligevel har folk gjort et godt stykke arbejde og der er lagt megen tid i at få dette stablet på benene. Den største tak skal lyde til unitedpublic herfra.

Godt nytår drenger
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg fik det hørt kort i nat inden jeg smuttede i seng. Nok engang slår introen mig i gulvet. Det er sgu noget vi kan finde ud af at lave herinde (godt arbejde kloojve). Et par dage efter nytår skal jeg nok få det hørt det ordentligt igennem. Så skal jeg komme med et "edit" i dette indlæg med en nøje gennemgang af hele yearmixet :)

Godt nytår
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

QrazyLeg skrev:Nok engang slår introen mig i gulvet. Det er sgu noget vi kan finde ud af at lave herinde (godt arbejde kloojve)
Helt enig - hvor finder du alle lydklippene - sidder du og bruger timer på diverse netplayere?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

TV2's årskavalakade :wink:
Oleski

Indlæg af Oleski »

Genialt yearmix, det er uden tvivl på højde med sidste års mix. Men igen det skal jo bare høres nogle gange, så bliver det bedre og bedre :)

Lækker intro, som altid, og fantastisk house del. Kom med mere house :D

Glæder mig til næste års mix. Men godt nytår skal det lyde herfra :)
igloen skrev:Suverænt mix... må nok sige at kloovje at det irritere mig celebrate summer lige pludeslig stopper, ellers godt nummer... Ej nu skal man jo ikke være smålig.. Virkelig godt yearmix af drengene, 10 thumps up herfra! :D (flere fingre har jeg ikke :) )
Sjældent folk har flere end 10 fingrene, men at du ligefrem har 10 tommelfingre (10 thumbs) har jeg aldrig før hørt om :b Lad nu være med at sprænge dem alle 10 af til nytår, vil gerne se et billed :D Hehe.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Introen er som altid genialt, kanont arbejde Kloojve.

Selve mixet, hmm fint.

Men et year mix skal for mig få mig til at tænke på det pågældende år.

Når de største hit som Promiscious, Crazy, My Love osv ikke er med på, så har jeg svært ved at se hvad der i mixet skal få en til at huske 2006. Om man vil det ellers ej, så var de 3 nogle af de største hits i 2006, og som nok kan være med til at beskrive 2006 bedst.

Derfor skuffer musik valget mig lidt, da der efter min mening er sange som beskriver 2006 bedre.

Men det hele skal jo ikke være negativt, jeg syntes at der er blevet lavet et fedt mix, fede overgange. Og et mix som bliver smidt på iaften til middagen, så tak for et kanont arbejde drenge
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vil mene at et yearmix ikke skal indeholde de største numre generelt set, men i stedet de bedste numre, vurderet af dem der udsender/skal høre det. At du så mener det er ganske fantastiske numre er så en anden sag og så vil dit argument være i orden. Jeg kan da også se at du bl.a. har ønsket Promiscious i dette års yearmix. For mig selv er det glimrende den ikke er med og jeg vil da mene at både for mig personligt og generelt at Maneater er et bedre nummer :) Anyway, godt nytår
EMR

Indlæg af EMR »

Hvis du er til de aller største numre (top 40) så få anskaffet dig VA-TMF_Yearmix-DVB-2006-TWCLIVE, den er super svedig :D
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvad er det der er så godt og sjovt ved outroen?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Deejay_Wonder skrev:hvad er det der er så godt og sjovt ved outroen?
At det er Basshunter.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg syntes det hele var fedt.
Pånær outtroen.
Besvar