Bedste P2P software

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Bedste P2P software

Indlæg af gentlemanfinn »

Hej normalt bruger jeg ikke så meget p2p kun når det drejer sig om r'n'b og pop musik.
Indtil videre har jeg kørt med emule, men jeg synes bare, det kører ekstremt dårligt efterhånden.
Derfor kunne jeg godt tænke mig, at hører hvad der er af gode alternativer der ikke indeholder alt for meget spyware og andet shit.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
tykke

Indlæg af tykke »

lytter lige med her.. bruger det heller ikke så tit selv. når jeg endelig gør bruger jeg shareaza som jeg egentlig var tilfreds med da jeg fik i for nogle år siden men nu synes jeg det kører virkelig dårligt for lidt resultater og næsten ingen downloads der gider starte..
tykke
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg bruger en sjælden gang Limewire. Jeg finder altid det jeg skal bruge, men det sløver min computer en hel del. Jeg har ladet mig fortælle at det vist er noget Java-halløj, men det ved jeg ikke ret meget om.
Billede
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Limewire er god til at søge efter musik som er "IN" der er altid mange der er på. Bruger selv Limewire.

Men bruger også engang imellem Bearshare det er også ret godt
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Er selv på ODC + .torrents, ellers kan man altid lige smutte forbi CA og se om der er noget man kan bruge :) ODC kører fint for mig og det er MEGET sjældent jeg ikke finder det jeg har brug for.
Skal man skrive noget her?
EMR

Indlæg af EMR »

Hvad er ODC ?

Kører selv Limewire Pro og Torrent.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Jeg bruger meget det der MSN.
Det er helt vildt godt til at dele billeder og andet med.

P2P for teh win!

omg
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

EsMr skrev:Hvad er ODC ?

Kører selv Limewire Pro og Torrent.
dc++ clone

http://gempond.com/odc/
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Besvar