Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hej normalt bruger jeg ikke så meget p2p kun når det drejer sig om r'n'b og pop musik.
Indtil videre har jeg kørt med emule, men jeg synes bare, det kører ekstremt dårligt efterhånden.
Derfor kunne jeg godt tænke mig, at hører hvad der er af gode alternativer der ikke indeholder alt for meget spyware og andet shit.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
lytter lige med her.. bruger det heller ikke så tit selv. når jeg endelig gør bruger jeg shareaza som jeg egentlig var tilfreds med da jeg fik i for nogle år siden men nu synes jeg det kører virkelig dårligt for lidt resultater og næsten ingen downloads der gider starte..
Jeg bruger en sjælden gang Limewire. Jeg finder altid det jeg skal bruge, men det sløver min computer en hel del. Jeg har ladet mig fortælle at det vist er noget Java-halløj, men det ved jeg ikke ret meget om.
Er selv på ODC + .torrents, ellers kan man altid lige smutte forbi CA og se om der er noget man kan bruge ODC kører fint for mig og det er MEGET sjældent jeg ikke finder det jeg har brug for.