Medion monitor problemer
Redaktør: Moderators
Medion monitor problemer
Hey.
Har en bekendt som har fået en ny fladskærm til sin computer.
Computeren kører fint med den gamle skærm, men når han tilkobler den nye skærm, så får han kun et hjørne frem af windows.
Altså som om at billedet er rykket helt ud af skærmen.
Kvalliteten af det den viser er iorden, men viser bare slet ikke hele billedet. Opløsningen er naturligvis forsøgt ændret.
Men uden held.
Hvad kan det skyldes, nogen af jer som har oplevet noget lignende ?
Skærmen er en Medion 20"
Har en bekendt som har fået en ny fladskærm til sin computer.
Computeren kører fint med den gamle skærm, men når han tilkobler den nye skærm, så får han kun et hjørne frem af windows.
Altså som om at billedet er rykket helt ud af skærmen.
Kvalliteten af det den viser er iorden, men viser bare slet ikke hele billedet. Opløsningen er naturligvis forsøgt ændret.
Men uden held.
Hvad kan det skyldes, nogen af jer som har oplevet noget lignende ?
Skærmen er en Medion 20"
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det har han prøvet siger han.Ace skrev:Som jeg har sagt til min far, så er der ikke support på produkter mærket "Medion". Hvis man køber det, så beder man altså selv om problemer
Han skal bare ændre opløsningen.
Hvilken opløsning har du fået til at virke
/Lunapark
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Medion købes ganske rigtigt nok i Aldi, men fås også i Fona, og de andre store kæder, dog til en højre pris. Jeg har een gang haft problem med et Medion produkt, det var en MP3 afspiller købt i TDC. Jeg ringede til dem, og fik support. Så den holder ikke. Man kan godt få support på deres produkter!!Ace skrev:Som jeg har sagt til min far, så er der ikke support på produkter mærket "Medion". Hvis man køber det, så beder man altså selv om problemer![]()
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja, og deres support hjemmeside er den bedste jeg længe har set. Man indtaster produkt nummer som står på produktet, og så finder den alt det om produktet, driver firmware opdatering etc. Dét er sq service!!mikkel_hansen_99 skrev:Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
amh skrev:Ja, og deres support hjemmeside er den bedste jeg længe har set. Man indtaster produkt nummer som står på produktet, og så finder den alt det om produktet, driver firmware opdatering etc. Dét er sq service!!mikkel_hansen_99 skrev:Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
hold da kæft! hvorfor har andre producenter ikke tænkt på det ?..... det er nyt hehe.
jeg bakker ace op, når man køber medion så ved man squ godt hvad man betaler for...
har dell ik os det? mener da nok..amh skrev:Ja, og deres support hjemmeside er den bedste jeg længe har set. Man indtaster produkt nummer som står på produktet, og så finder den alt det om produktet, driver firmware opdatering etc. Dét er sq service!!mikkel_hansen_99 skrev:Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
Der er nu ret mange producenter som har denne form for service. Det er ikke noget nytDjMail skrev:amh skrev:Ja, og deres support hjemmeside er den bedste jeg længe har set. Man indtaster produkt nummer som står på produktet, og så finder den alt det om produktet, driver firmware opdatering etc. Dét er sq service!!mikkel_hansen_99 skrev:Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
hold da kæft! hvorfor har andre producenter ikke tænkt på det ?..... det er nyt hehe.
jeg bakker ace op, når man køber medion så ved man squ godt hvad man betaler for...
Zivago

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?