Medion monitor problemer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Medion monitor problemer

Indlæg af LunaPark »

Hey.
Har en bekendt som har fået en ny fladskærm til sin computer.

Computeren kører fint med den gamle skærm, men når han tilkobler den nye skærm, så får han kun et hjørne frem af windows.
Altså som om at billedet er rykket helt ud af skærmen.
Kvalliteten af det den viser er iorden, men viser bare slet ikke hele billedet. Opløsningen er naturligvis forsøgt ændret.

Men uden held.

Hvad kan det skyldes, nogen af jer som har oplevet noget lignende ?

Skærmen er en Medion 20"
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Som jeg har sagt til min far, så er der ikke support på produkter mærket "Medion". Hvis man køber det, så beder man altså selv om problemer ;)

Han skal bare ændre opløsningen.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ace skrev:Som jeg har sagt til min far, så er der ikke support på produkter mærket "Medion". Hvis man køber det, så beder man altså selv om problemer ;)

Han skal bare ændre opløsningen.
Det har han prøvet siger han.
Hvilken opløsning har du fået til at virke
/Lunapark

LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

800x600 fungere ikke
/Lunapark

EMR

Indlæg af EMR »

Jeg har selv en 19" medion fladskærm, og jeg kører med 1280 gange 1024 pixel uden problemer..
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Kan det være en forkert refresh rate? har han prøvet med 60 hz?

Evt windows i vga tilsand og installere den nyeste driver til grafikbrættet.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ace skrev:Som jeg har sagt til min far, så er der ikke support på produkter mærket "Medion". Hvis man køber det, så beder man altså selv om problemer ;)
Medion købes ganske rigtigt nok i Aldi, men fås også i Fona, og de andre store kæder, dog til en højre pris. Jeg har een gang haft problem med et Medion produkt, det var en MP3 afspiller købt i TDC. Jeg ringede til dem, og fik support. Så den holder ikke. Man kan godt få support på deres produkter!!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
Ja, og deres support hjemmeside er den bedste jeg længe har set. Man indtaster produkt nummer som står på produktet, og så finder den alt det om produktet, driver firmware opdatering etc. Dét er sq service!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

amh skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:Det holder faktisk SLET ikke - de har et callcenter i Skovlunde sammen med Traveler (tror det er samme firma, bare lidt ligesom DSB og DSB S-Tog), hvor de har glimrende support.
Ja, og deres support hjemmeside er den bedste jeg længe har set. Man indtaster produkt nummer som står på produktet, og så finder den alt det om produktet, driver firmware opdatering etc. Dét er sq service!!

hold da kæft! hvorfor har andre producenter ikke tænkt på det ?..... det er nyt hehe.

jeg bakker ace op, når man køber medion så ved man squ godt hvad man betaler for...
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Ja men derfor er det stadigt forkert at sige der ikke er support på produktet, da der i allerhøjeste grad er det.

At medion så er det billigt produkt og man måske ikke bør forvente sige den bedste/største support er en anden sag.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

amh skrev:
har dell ik os det? mener da nok..
Zivago

Indlæg af Zivago »

DjMail skrev:
amh skrev:

hold da kæft! hvorfor har andre producenter ikke tænkt på det ?..... det er nyt hehe.

jeg bakker ace op, når man køber medion så ved man squ godt hvad man betaler for...
Der er nu ret mange producenter som har denne form for service. Det er ikke noget nyt

Zivago
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Ved godt det her lyder som det største gang dumme-svar, men..
På de fleste (alle?) fladskærme er der en auto knap der indstiller skærmbilledet automatisk - Har han prøvet det?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Det viste sig at være grafikkortet, for jeg fik dem til at sætte en bærbar til skærmen og så kørte det for Medion :)
/Lunapark

Besvar