Siden ska være en FestPortal, noget ala. NightLeif, dog skal siden være mindre kendt i det den primært kun skal bruges til lokale fester og byture fra byen hvor jeg bor...
Men som sagt, jeg vil godt betale for det.. og vi snakker ikk kun 100-200 kr.. men hvertfald minimum 700-800 kr. for noget ordenligt..
Siden ska indeholde flg:
Siden skal være nem og overskuelig at kigge på og finde rundt på.. noget ala (www.djz.dk)
Siden skal indeholde flg funktioner:
Bruger-oprettelse (ALT foregår bag login)
Afstemning-system
Billede-Galleri (gerne bare sådan at jeg kan uploade direkte til FTP-serveren og viser det.. Og gerne sådan at den selv opretter thumbs og evt. mulighed for slideshow pr.galleri... Og så må galleriet gerne være sådan at man åbner galleriet i samme vindue, og så kan trykke på små thumbs foroven for at komme videre til næste billede, og så viser den stort billede nedenunder..)..
Film-Galleri (gerne bare sådan at jeg kan uploade direkte til FTP-serveren og viser det)..
Event-Kalender (Event-Kalenderen er kun mig som skal kunne tilføje noget til, men brugerne kan skrive en Event og jeg kan så godkende den og ligge den online)
Gæstebog (Bare en bette fin en.)
Evt. Flash som intro til siden.. (Hvis det kan lade sig gøre)
Ligge kommentare til billederne/filmene i gallerierne
Online-Konkurrencer (kun Internt, men kun evt. kan vi snakke mere om hvis det er.)
Nyheds-system på forsiden som styres fra en samlet admin-side eller hva der nu er nemmest..
Internt mail-system
Hot Or Not Afstemning med fest-billederne( Hvis dette er muligt? )
Brugerne:
Vælg af Profil-billede og vælg favorit-billeder blandt de uploadede billeder..
OnlineStatus på Profilerne (På profilerne som er logget ind, og står hvornår de sidst var på osv)
Profilerne skal indeholde flg data:
Brugernavn
Fornavn
Efternavn
Kaldenavn
Stamværtshus
Favorit-Drink
Favorit-Øl
Kæreste eller Single
Musik-Stil
Derudover ville det være skønt med et online redigering af siden..
Håber nogen kender eller selv er frisk på dette lille projekt..
Jeg kan enten træffes herinde eller på msn: tsttrust@hotmail.com eller mail: bart@nightriders.dk
-Bart