Hey!
For 2 måneder siden købte jeg en LaCie 250 GB Extern hdd og flyttede alt mit musik og film over på den - men nu står det sådan til at efter jeg tænder harddisken, så sker der ingenting og det er somom at disken er helt tom og skal formatteres for at kunne bruges - men der burde ligge over 200 gb ting på den...
Kan de data reddes på nogen måde? Disken har bare stået ovenpå en mediacenter pc så den har ikke fået nogen stød eller noget...
Lidt træls at miste alt det musik man har samlet sammen siden man først fik internet derhjemme i '99 - filmene og serierne kan jeg finde igen, men musikken lå der et større arbejde bag at få samlet...
Kan mine data reddes?
Redaktør: Moderators
Kan mine data reddes?
Daffy
GetDataBack for NTFS har reddet min ene harddisk med en 200 gb partition to gange nu. Anden gang fandt den ovenikøbet noget fra tidligere partitioner. Det er klart at anbefale
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Tusind tak!
Jeg er i fuld gang med at prøve Getdataback og det ser ud til at virke, den mangler dog stadig ca. 2 timers scanning af drevet.
Men Getdataback kan i hvert fald finde harddisken, og det ser også ud til at den finder noget på den, så det er i hvert fald positivt...
@ dwr - sådan et LaCie eksternt drev ser ikke lige umiddelbart ud til at kunne skilles ad sådan lige, men det var ellers også min første tanke...
Jeg er i fuld gang med at prøve Getdataback og det ser ud til at virke, den mangler dog stadig ca. 2 timers scanning af drevet.
Men Getdataback kan i hvert fald finde harddisken, og det ser også ud til at den finder noget på den, så det er i hvert fald positivt...
@ dwr - sådan et LaCie eksternt drev ser ikke lige umiddelbart ud til at kunne skilles ad sådan lige, men det var ellers også min første tanke...
Daffy