Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

EsMr skrev:
Zlinky skrev:De forbandede 2 liter vand der ligger i bunden af bilen!
HVordan er de dog havnet der ?
Du bemærkede så åbenbart ikke, at det pissede ned i stimer i den forgangne uge - Esbjergmotorvejen var lukket mellem Gørding og Vejen fredag aften - ja, MOTORVEJEN!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Fik en fartbøde i sidste uge... :evil:

Kom kørende med 80 på en landevej (på en lang lige strækning med godt udsyn) hvilket jo var fuldt lovligt...overså desværre et skilt der indikerede at de næste 2-300 meter havde en begrænsning på 60 km/t fordi der lå en eller anden latterlig bondegård inde til højre.. Og så stod panserne desværre og gemte sig bag en lade med deres laser... :(

Jeg blev noteret til 80 km/t hvilket resulterede i 1500,- i bøde og et klip.. :( Havde jeg kørt 1 km/t mindre havde det "kun" kostet 1000,- og INTET klip.. :evil:

Nøj hvor er jeg bitter! :evil:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Det var pisse glat i morges. dvs. det skal man tage højde for, ellers kører man galt, hvilket næsten skete........
EMR

Indlæg af EMR »

mikkel_hansen_99 skrev:
EsMr skrev:
Du bemærkede så åbenbart ikke, at det pissede ned i stimer i den forgangne uge - Esbjergmotorvejen var lukket mellem Gørding og Vejen fredag aften - ja, MOTORVEJEN!
Jo jo da.. men man har som regel ikke vand inde i bilen!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

EsMr skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:
EsMr skrev:
Jo jo da.. men man har som regel ikke vand inde i bilen!
Hvis bilen har stået tæt på en havn eller bare lavt er det ikke utænkeligt.
EMR

Indlæg af EMR »

Okay okay. det lyder nu ret besynderligt i mine øre men hva faen
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

mikkel_hansen_99 skrev: Hvis bilen har stået tæt på en havn eller bare lavt er det ikke utænkeligt.
Hvis det er havvand, så ved du jo godt hvad du skal lave om et år. RUST.. hehe.

Hader sne... :evil:
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

ThomazMix skrev:Hvis det er havvand, så ved du jo godt hvad du skal lave om et år. RUST.. hehe.

Hader sne... :evil:
Hehe.. Ja, erindre en dum tysker der blot var glad for alt det vand, så han gik i gang med at vaske sin bil i havvand, ude ved vesterhavet
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Jeg simpelthen HADER den råbende og små-autistiske dreng fra de nye Toffifee reklamer. Og hvad mere er, så hader jeg også Toffifee og deres klamme og vamle nougatklumper.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg hader inkompetente medarbejdere, der ikke kan finde ud af at sætte kaffefilteret ordenligt i, så man har kaffegrums i al kaffen og kan begynde for fra - alt afhængigt af, hvor store abstinenser man har.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nå ja, og så synes jeg det er komplet latterligt at "ofrene" ved skudepisoden hos den berømte urmager, nu lægger sag an ... mod den person de prøvede at plyndre. Havde en eller anden underlig fornemmelse af at det nok ville ske, efter at urmageren blev fængslet efter skyderiet. Det er da også synd for de banditter der blev skudt i benet...!
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Hvorfor skal det altid regne når man kun har en cykel som også er halv flad på bagdækket!! Øv Øv....
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hvorfor skal det altid regne når man ikke har nogen cykel overhovedet?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hvorfor skal skattevæsnet smide mit frikort væk, så de trækker 60 % fordi det er deres EGEN fejl de smider det væk!! Så jeg har fået udbetalt 1000.- til hele måneden, så skattefar fik lige 4000.- af mig i skat. Håber jeg får dem tilbage, ellers går jeg da lidt amok!! Det kan ikke gå for langsomt med at få dem igen!!! ARRRG er sur!! :mad:
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

amh skrev:Hvorfor skal skattevæsnet smide mit frikort væk, så de trækker 60 % fordi det er deres EGEN fejl de smider det væk!! Så jeg har fået udbetalt 1000.- til hele måneden, så skattefar fik lige 4000.- af mig i skat. Håber jeg får dem tilbage, ellers går jeg da lidt amok!! Det kan ikke gå for langsomt med at få dem igen!!! ARRRG er sur!! :mad:
Ehm... Hvis du får udbetalt 1000 og de får 4000, så er det 80% og intet fradrag...?
Og du får dem jo trods alt igen ved udgangen af året. Kan dog godt følge din frustration.

Og hvor får du iøvrigt pengene fra? Da det jo ikke er skattevæsenet, men din arbejdsgiver, der bør have det..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

dwr skrev: Ehm... Hvis du får udbetalt 1000 og de får 4000, så er det 80% og intet fradrag...?
Og du får dem jo trods alt igen ved udgangen af året. Kan dog godt følge din frustration.

Og hvor får du iøvrigt pengene fra? Da det jo ikke er skattevæsenet, men din arbejdsgiver, der bør have det..
Jeg har hørt jeg kunne få dem igen om 1 uges tid ca. Men ja, det er nok min arbejdsgiver, det er dog penge til Skat... :(
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har du skiftet job indenfor de sidste tre måneder, så bliver skattekortet ikke automatisk overført til den nye arbejdsgiver.

Det oplevede jeg selv sidste år, da jeg hverken fik fradrag fra januar og måtte slippe 60% i skat, men så blive der da en lille økonomisk gevinst, når selvangivelsen kommer.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

3dotz skrev:Har du skiftet job indenfor de sidste tre måneder, så bliver skattekortet ikke automatisk overført til den nye arbejdsgiver.

Det oplevede jeg selv sidste år, da jeg hverken fik fradrag fra januar og måtte slippe 60% i skat, men så blive der da en lille økonomisk gevinst, når selvangivelsen kommer.

...
Ja, har skiftet arbejde.. Så det er nok derfor. Har fået af vide de har fundet det, så nu skal jeg bare have pengene.... Håber så bare de kommer indenfor en uges tid... Orker ikke kun og have 500 kr. til resten af måneden... :(
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg synes dine penge svinder med stor hast... Før var det 1000,-

Tjekket for mide eller andet udyr? ;)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

dwr skrev:Jeg synes dine penge svinder med stor hast... Før var det 1000,-

Tjekket for mide eller andet udyr? ;)
Har lidt stående.. endnu.. Så kommer der bilforsikring på 1100.- så har ikke særlig meget :(
Besvar