Du bemærkede så åbenbart ikke, at det pissede ned i stimer i den forgangne uge - Esbjergmotorvejen var lukket mellem Gørding og Vejen fredag aften - ja, MOTORVEJEN!EsMr skrev:HVordan er de dog havnet der ?Zlinky skrev:De forbandede 2 liter vand der ligger i bunden af bilen!
Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Fik en fartbøde i sidste uge...
Kom kørende med 80 på en landevej (på en lang lige strækning med godt udsyn) hvilket jo var fuldt lovligt...overså desværre et skilt der indikerede at de næste 2-300 meter havde en begrænsning på 60 km/t fordi der lå en eller anden latterlig bondegård inde til højre.. Og så stod panserne desværre og gemte sig bag en lade med deres laser...
Jeg blev noteret til 80 km/t hvilket resulterede i 1500,- i bøde og et klip..
Havde jeg kørt 1 km/t mindre havde det "kun" kostet 1000,- og INTET klip..
Nøj hvor er jeg bitter!
Kom kørende med 80 på en landevej (på en lang lige strækning med godt udsyn) hvilket jo var fuldt lovligt...overså desværre et skilt der indikerede at de næste 2-300 meter havde en begrænsning på 60 km/t fordi der lå en eller anden latterlig bondegård inde til højre.. Og så stod panserne desværre og gemte sig bag en lade med deres laser...
Jeg blev noteret til 80 km/t hvilket resulterede i 1500,- i bøde og et klip..
Nøj hvor er jeg bitter!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Jo jo da.. men man har som regel ikke vand inde i bilen!mikkel_hansen_99 skrev:Du bemærkede så åbenbart ikke, at det pissede ned i stimer i den forgangne uge - Esbjergmotorvejen var lukket mellem Gørding og Vejen fredag aften - ja, MOTORVEJEN!EsMr skrev:HVordan er de dog havnet der ?Zlinky skrev:De forbandede 2 liter vand der ligger i bunden af bilen!
Hvis bilen har stået tæt på en havn eller bare lavt er det ikke utænkeligt.EsMr skrev:Jo jo da.. men man har som regel ikke vand inde i bilen!mikkel_hansen_99 skrev:Du bemærkede så åbenbart ikke, at det pissede ned i stimer i den forgangne uge - Esbjergmotorvejen var lukket mellem Gørding og Vejen fredag aften - ja, MOTORVEJEN!EsMr skrev:HVordan er de dog havnet der ?Zlinky skrev:De forbandede 2 liter vand der ligger i bunden af bilen!
Nå ja, og så synes jeg det er komplet latterligt at "ofrene" ved skudepisoden hos den berømte urmager, nu lægger sag an ... mod den person de prøvede at plyndre. Havde en eller anden underlig fornemmelse af at det nok ville ske, efter at urmageren blev fængslet efter skyderiet. Det er da også synd for de banditter der blev skudt i benet...!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hvorfor skal skattevæsnet smide mit frikort væk, så de trækker 60 % fordi det er deres EGEN fejl de smider det væk!! Så jeg har fået udbetalt 1000.- til hele måneden, så skattefar fik lige 4000.- af mig i skat. Håber jeg får dem tilbage, ellers går jeg da lidt amok!! Det kan ikke gå for langsomt med at få dem igen!!! ARRRG er sur!! 
Ehm... Hvis du får udbetalt 1000 og de får 4000, så er det 80% og intet fradrag...?amh skrev:Hvorfor skal skattevæsnet smide mit frikort væk, så de trækker 60 % fordi det er deres EGEN fejl de smider det væk!! Så jeg har fået udbetalt 1000.- til hele måneden, så skattefar fik lige 4000.- af mig i skat. Håber jeg får dem tilbage, ellers går jeg da lidt amok!! Det kan ikke gå for langsomt med at få dem igen!!! ARRRG er sur!!
Og du får dem jo trods alt igen ved udgangen af året. Kan dog godt følge din frustration.
Og hvor får du iøvrigt pengene fra? Da det jo ikke er skattevæsenet, men din arbejdsgiver, der bør have det..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jeg har hørt jeg kunne få dem igen om 1 uges tid ca. Men ja, det er nok min arbejdsgiver, det er dog penge til Skat...dwr skrev: Ehm... Hvis du får udbetalt 1000 og de får 4000, så er det 80% og intet fradrag...?
Og du får dem jo trods alt igen ved udgangen af året. Kan dog godt følge din frustration.
Og hvor får du iøvrigt pengene fra? Da det jo ikke er skattevæsenet, men din arbejdsgiver, der bør have det..
Har du skiftet job indenfor de sidste tre måneder, så bliver skattekortet ikke automatisk overført til den nye arbejdsgiver.
Det oplevede jeg selv sidste år, da jeg hverken fik fradrag fra januar og måtte slippe 60% i skat, men så blive der da en lille økonomisk gevinst, når selvangivelsen kommer.
...
Det oplevede jeg selv sidste år, da jeg hverken fik fradrag fra januar og måtte slippe 60% i skat, men så blive der da en lille økonomisk gevinst, når selvangivelsen kommer.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Ja, har skiftet arbejde.. Så det er nok derfor. Har fået af vide de har fundet det, så nu skal jeg bare have pengene.... Håber så bare de kommer indenfor en uges tid... Orker ikke kun og have 500 kr. til resten af måneden...3dotz skrev:Har du skiftet job indenfor de sidste tre måneder, så bliver skattekortet ikke automatisk overført til den nye arbejdsgiver.
...