Opdatering af Outlook?
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Opdatering af Outlook?
Jeg står og gerne vil benytte mig af Outlook, det jeg har på computeren er Microsoft Outlook 2002. Den funktion jeg ønsker, er at nede i højre hjørne skal der komme en næsten gennemsigtig boks frem med den mail jeg har modtaget, eller de mails. Ved man kan i nyere Outlook, men hvilken en, ved jeg ikke lige. Det eneste man kan i den jeg har, er hvor der kommer en boks frem i venstre øverst hjørne med teksten "Du har ny mail. Læs? Ja - Nej" Eller kan man "Tweake" sin Outlook til at det ser nyere ud ?
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Altså jeg aldrig rigtig stået ind for det med at "update" til en ny version. Kan sikkert nok nemt lad sig gøre. Eftersom msi filen er designet til at kun læse om det en opdate eller ej.
Men jeg vil anbefalde at exporter, og importer igen. Med mindre du kører op mod en exchange løsning, så behøves det ikke.
Men jeg vil anbefalde at exporter, og importer igen. Med mindre du kører op mod en exchange løsning, så behøves det ikke.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Den ene konti kører fra Exchange server, hvor den anden er en privat konto. Men jeg prøver og installere Microsoft Outlook fra 2007 udgaven, og ser hvad det bringer...Dj FreeLoad skrev:Altså jeg aldrig rigtig stået ind for det med at "update" til en ny version. Kan sikkert nok nemt lad sig gøre. Eftersom msi filen er designet til at kun læse om det en opdate eller ej.