Opdatering af Outlook?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Opdatering af Outlook?

Indlæg af amh »

Jeg står og gerne vil benytte mig af Outlook, det jeg har på computeren er Microsoft Outlook 2002. Den funktion jeg ønsker, er at nede i højre hjørne skal der komme en næsten gennemsigtig boks frem med den mail jeg har modtaget, eller de mails. Ved man kan i nyere Outlook, men hvilken en, ved jeg ikke lige. Det eneste man kan i den jeg har, er hvor der kommer en boks frem i venstre øverst hjørne med teksten "Du har ny mail. Læs? Ja - Nej" Eller kan man "Tweake" sin Outlook til at det ser nyere ud ?
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Du skal bare installer 2003, eller 2007
Og under indstillinger, og E-mail advanced indstillinger. Kan du ret på det du ønsker.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Kan man godt installerer den uden andet, og uden at skulle importere mails kontakter osv.? Jeg har nemlig Office 2003 eller Office XP som den hedder (?)

Nu har jeg kigget på det, og der kan man kun installere Microsoft Outlook, så det er bare den som skal "Opdateres" ?
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Altså jeg aldrig rigtig stået ind for det med at "update" til en ny version. Kan sikkert nok nemt lad sig gøre. Eftersom msi filen er designet til at kun læse om det en opdate eller ej.

Men jeg vil anbefalde at exporter, og importer igen. Med mindre du kører op mod en exchange løsning, så behøves det ikke.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Dj FreeLoad skrev:Altså jeg aldrig rigtig stået ind for det med at "update" til en ny version. Kan sikkert nok nemt lad sig gøre. Eftersom msi filen er designet til at kun læse om det en opdate eller ej.

Men jeg vil anbefalde at exporter, og importer igen. Med mindre du kører op mod en exchange løsning, så behøves det ikke.
Den ene konti kører fra Exchange server, hvor den anden er en privat konto. Men jeg prøver og installere Microsoft Outlook fra 2007 udgaven, og ser hvad det bringer...
Besvar