Tror genren er pop.. Ved ikk så meget om sangen desværre.. Så håber nogen kan hjælpe..
Har kun min kæreste/ Se min kæreste
Redaktør: Moderators
Har kun min kæreste/ Se min kæreste
Søger en sang hvor dette eller noed i stil med det bliver sunget af to mænd.. En sang jeg har hørt på den radiokanal hvor mascha er vært..
Tror genren er pop.. Ved ikk så meget om sangen desværre.. Så håber nogen kan hjælpe..
-
bukkebrusen
- Captain
Re: Har kun min kæreste/ Se min kæreste
Kan oplyse det må være THE VOICE siden det er Mascha som vært, og ved jeg kun fordi jeg har en ven som er dum nok tl at høre den slagsBerger!? skrev:Søger en sang hvor dette eller noed i stil med det bliver sunget af to mænd.. En sang jeg har hørt på den radiokanal hvor mascha er vært..
He who dies with honor is a dead man!
Re: Har kun min kæreste/ Se min kæreste
jaja det ska du jo sigebukkebrusen skrev:Kan oplyse det må være THE VOICE siden det er Mascha som vært, og ved jeg kun fordi jeg har en ven som er dum nok tl at høre den slagsBerger!? skrev:Søger en sang hvor dette eller noed i stil med det bliver sunget af to mænd.. En sang jeg har hørt på den radiokanal hvor mascha er vært..
Jeg takker for "hjælpen", nu ved jeg ihvertfald hvor mascha sender fra.. Hehe..
Men da jeg var stiv og det er lang tid siden jeg har hørt den, kunne jeg ikk huske det var på engelsk at de sang.. Så beklager til alle dem jeg har sat på opgave.. Men fandt den i et andet link.
Gym class heroes - Cupids Chokehold.. Det hed nummeret.. Bar mig der var blank.. Men fandt det
Men takker igen fordi der ihvertfald var nogle der gad at tage sig tid til mig, uanset om det var noed jeg kunne bruge eller ej.. Så tak drenge/mænd/fyre.. whatever
Men da jeg var stiv og det er lang tid siden jeg har hørt den, kunne jeg ikk huske det var på engelsk at de sang.. Så beklager til alle dem jeg har sat på opgave.. Men fandt den i et andet link.
Gym class heroes - Cupids Chokehold.. Det hed nummeret.. Bar mig der var blank.. Men fandt det
Men takker igen fordi der ihvertfald var nogle der gad at tage sig tid til mig, uanset om det var noed jeg kunne bruge eller ej.. Så tak drenge/mænd/fyre.. whatever