Har kun min kæreste/ Se min kæreste

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Berger!?

Har kun min kæreste/ Se min kæreste

Indlæg af Berger!? »

Søger en sang hvor dette eller noed i stil med det bliver sunget af to mænd.. En sang jeg har hørt på den radiokanal hvor mascha er vært..

Tror genren er pop.. Ved ikk så meget om sangen desværre.. Så håber nogen kan hjælpe.. :)
bukkebrusen
Captain

Re: Har kun min kæreste/ Se min kæreste

Indlæg af bukkebrusen »

Berger!? skrev:Søger en sang hvor dette eller noed i stil med det bliver sunget af to mænd.. En sang jeg har hørt på den radiokanal hvor mascha er vært..

Tror genren er pop.. Ved ikk så meget om sangen desværre.. Så håber nogen kan hjælpe.. :)
Kan oplyse det må være THE VOICE siden det er Mascha som vært, og ved jeg kun fordi jeg har en ven som er dum nok tl at høre den slags :D
He who dies with honor is a dead man!
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Har kun min kæreste/ Se min kæreste

Indlæg af chreddy1 »

bukkebrusen skrev:
Berger!? skrev:Søger en sang hvor dette eller noed i stil med det bliver sunget af to mænd.. En sang jeg har hørt på den radiokanal hvor mascha er vært..

Kan oplyse det må være THE VOICE siden det er Mascha som vært, og ved jeg kun fordi jeg har en ven som er dum nok tl at høre den slags :D
jaja det ska du jo sige :P :D..
Berger!?

Indlæg af Berger!? »

Jeg takker for "hjælpen", nu ved jeg ihvertfald hvor mascha sender fra.. Hehe..

Men da jeg var stiv og det er lang tid siden jeg har hørt den, kunne jeg ikk huske det var på engelsk at de sang.. Så beklager til alle dem jeg har sat på opgave.. Men fandt den i et andet link.

Gym class heroes - Cupids Chokehold.. Det hed nummeret.. Bar mig der var blank.. Men fandt det ;)

Men takker igen fordi der ihvertfald var nogle der gad at tage sig tid til mig, uanset om det var noed jeg kunne bruge eller ej.. Så tak drenge/mænd/fyre.. whatever :)
Besvar