Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er jeg bare den eneste der møgglæder mig til at dette spil kommer ud, med tilhørende problemer for mig med at overholde sociale aftaler, for jeg kommer til at isolerer mig i meget lang tid derhjemme for at tæske andre over battlenet
Siden jeg spillede den første del på en MMX PII 233 mhz, så har jeg ventet på den 2'er... Men nu knap og nap 10 år efter, får vi så efterfølgeren og hehehe, hvordan forklarer jeg lige min kæreste at jeg skal isolerer mig med dette computerspil i en uge eller mere? Hmmm, tror jeg køber hende en rejse til london, så kan hun shoppe der, mens jeg tæsker alle de andre..
Nogle andre forslag til at undgå ballade fra kæresten, fordi man isolerer sig med dette spil?
Jeg glæder mig sindsygt meget. Vi spillede 1'eren som gale dengang, og har siden bevæget os lidt over til WC3, som jeg på ingen måde syntes kan måle sig med starcraft!
Eneste bekymring er dog om man nu skal til at invistere i ny pc for at køre spillet! Men skulle det blive nødvendigt, er det ingen hindring
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Jeg glæder mig også for sindsygt! Da det var fremme i sin tid var det jo det eneste man spillede til lan-parties. Det overgik vel såmænd Counter-Strike 1.0? Og vil da også indrømme at det bliver hentet frem i ny og næ for at blive spillet med de gamle gutter.
Så er skam også lige med på en lytter med eventuelle ideér til en god undskyld.
Men ud fra trailerne vil jeg sige at Blizzard har gjort det endnu engang. Det ser jo tæske lækkert ud.
bukkebrusen skrev:Glæder mig osse til det spil udkommer, men ville hellere ha' set et Diablo III så nu sidder jeg og knuger mine hænder for at de starte på Dibber igen
Uha Diablo bringer minder tilbage, det er nok et af de spil som fratog mig al virkelighedsfornemmelse, al fritid blev brugt på det spil, mon jeg tør starte på Diablo III hvis det engang udkommer
Lanz3 skrev:Jeg glæder mig sindsygt meget. Vi spillede 1'eren som gale dengang, og har siden bevæget os lidt over til WC3, som jeg på ingen måde syntes kan måle sig med starcraft!
Eneste bekymring er dog om man nu skal til at invistere i ny pc for at køre spillet! Men skulle det blive nødvendigt, er det ingen hindring
jeg har det også på fornemmelsen at skulle ud og investerer i en ny pc.. ellers så ligger der en ret så snedig pc cafe nede ved mig... som koster omkring 12 kroner i timen... det kan man sku altid klare...
12 kr.? Hvor i Danmark findes denne netcafe?...men okay, det koster kun 15 kr. på Amager, så det er også lige til at klare hvis ikke pengene er der til en ny pc
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
bukkebrusen skrev:Glæder mig osse til det spil udkommer, men ville hellere ha' set et Diablo III så nu sidder jeg og knuger mine hænder for at de starte på Dibber igen
Uha Diablo bringer minder tilbage, det er nok et af de spil som fratog mig al virkelighedsfornemmelse, al fritid blev brugt på det spil, mon jeg tør starte på Diablo III hvis det engang udkommer
Selvfølgelig tør du det, ½ delen af verden melder sig ind syg samme dag hvis Diablo III udkommer
Uden tvivl jeg ville spille Dibber III, hvordan kan man ha' spillet Diablo uden at ville prøve et nyt dibber?
Hvis du synes almindelig Diablo var cool, så prøv Eastern Sun mod, det gør bare spillet endnu federe imho
Selvfølgelig tør du det, ½ delen af verden melder sig ind syg samme dag hvis Diablo III udkommer
Uden tvivl jeg ville spille Dibber III, hvordan kan man ha' spillet Diablo uden at ville prøve et nyt dibber?
Hvis du synes almindelig Diablo var cool, så prøv Eastern Sun mod, det gør bare spillet endnu federe imho
jeg ka da oss kun håbe på d3 .. men det der Eastern Sun virker det til 1.11..? ellers er der ik rigtig noget ved det..
jeg ka da oss kun håbe på d3 .. men det der Eastern Sun virker det til 1.11..? ellers er der ik rigtig noget ved det..
Jeps det virker både til 1.10 og 1.11 hvis jeg husker korrekt, længe siden jeg har gamet det og installeret det
Tror nok jeg installere i 1.10 med D2patch.exe og så patch'ede senere til 1.11 og lavede et easternsun fix, kan sgu ik huske det helt desværre
Men mener jeg har lavet et topic herinde på et tidspunkt netop angående Eastern Sun Mod, prøv og søg
Lanz3 skrev:Nogle rygter om en evt. frigivelses dato? ^^
De rygter jeg læste var ud fra in-game screens at man vurderede der ville være ca. 1 år til udgivelse. Men det er altså et forsigtigt skøn de er kommet med, men nok ikke helt ved siden af. Skulle man sige et andet tidspunkt ville det være oktober / november i år for at nå julehandlen men det er nok tvivlsomt. Kommer nok til at ligge i foråret som C & C Tiberium Wars gjorde i år.
'
Hehe jeg har forladt Diablo verdenen, spiller jeg så er det WC3 Men når Starcraft 2 rammer hylderne så er det nok det som tiden kommer til at gå med
Men helt sikkert, når/hvis Diablo III kommer, skal jeg helt sikkert prøve det, men jeg er bare bange hvad det kan gøre ved mig Det ender med jeg burer mig selv inde..
Lanz3 skrev:Nogle rygter om en evt. frigivelses dato? ^^
De rygter jeg læste var ud fra in-game screens at man vurderede der ville være ca. 1 år til udgivelse. Men det er altså et forsigtigt skøn de er kommet med, men nok ikke helt ved siden af. Skulle man sige et andet tidspunkt ville det være oktober / november i år for at nå julehandlen men det er nok tvivlsomt. Kommer nok til at ligge i foråret som C & C Tiberium Wars gjorde i år.
1 år lyder fornuftigt.
Nogle der kan huske hvor lang tid der gik fra beta'en kom i WC3, til at spillet blev udgivet?