Så er det blevet officielt... :) Starcraft 2

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

LeG0lAsDK
Opera anmelder

Så er det blevet officielt... :) Starcraft 2

Indlæg af LeG0lAsDK »

http://www.starcraft2.com/

Er jeg bare den eneste der møgglæder mig til at dette spil kommer ud, med tilhørende problemer for mig med at overholde sociale aftaler, for jeg kommer til at isolerer mig i meget lang tid derhjemme for at tæske andre over battlenet :)

Siden jeg spillede den første del på en MMX PII 233 mhz, så har jeg ventet på den 2'er... Men nu knap og nap 10 år efter, får vi så efterfølgeren og hehehe, hvordan forklarer jeg lige min kæreste at jeg skal isolerer mig med dette computerspil i en uge eller mere? Hmmm, tror jeg køber hende en rejse til london, så kan hun shoppe der, mens jeg tæsker alle de andre..

Nogle andre forslag til at undgå ballade fra kæresten, fordi man isolerer sig med dette spil? :)
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Jeg glæder mig sindsygt meget. Vi spillede 1'eren som gale dengang, og har siden bevæget os lidt over til WC3, som jeg på ingen måde syntes kan måle sig med starcraft!

Eneste bekymring er dog om man nu skal til at invistere i ny pc for at køre spillet! Men skulle det blive nødvendigt, er det ingen hindring ;)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

ja skal også have fat i dette meget længe ventede spil :D bliver så fedt..
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Nogle rygter om en evt. frigivelses dato? ^^
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Jeg glæder mig også for sindsygt! Da det var fremme i sin tid var det jo det eneste man spillede til lan-parties. Det overgik vel såmænd Counter-Strike 1.0? Og vil da også indrømme at det bliver hentet frem i ny og næ for at blive spillet med de gamle gutter.

Så er skam også lige med på en lytter med eventuelle ideér til en god undskyld.

Men ud fra trailerne vil jeg sige at Blizzard har gjort det endnu engang. Det ser jo tæske lækkert ud.
SneTh over and out..
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Glæder mig osse til det spil udkommer, men ville hellere ha' set et Diablo III så nu sidder jeg og knuger mine hænder for at de starte på Dibber igen :D
He who dies with honor is a dead man!
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

Glæder mig også til 2'eren...

Spillede 1'eren helt vildt dengang
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

bukkebrusen skrev:Glæder mig osse til det spil udkommer, men ville hellere ha' set et Diablo III så nu sidder jeg og knuger mine hænder for at de starte på Dibber igen :D
Uha Diablo bringer minder tilbage, det er nok et af de spil som fratog mig al virkelighedsfornemmelse, al fritid blev brugt på det spil, mon jeg tør starte på Diablo III hvis det engang udkommer ;)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Lanz3 skrev:Jeg glæder mig sindsygt meget. Vi spillede 1'eren som gale dengang, og har siden bevæget os lidt over til WC3, som jeg på ingen måde syntes kan måle sig med starcraft!

Eneste bekymring er dog om man nu skal til at invistere i ny pc for at køre spillet! Men skulle det blive nødvendigt, er det ingen hindring ;)
jeg har det også på fornemmelsen at skulle ud og investerer i en ny pc.. ellers så ligger der en ret så snedig pc cafe nede ved mig... som koster omkring 12 kroner i timen... det kan man sku altid klare...
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

12 kr.? Hvor i Danmark findes denne netcafe?...men okay, det koster kun 15 kr. på Amager, så det er også lige til at klare hvis ikke pengene er der til en ny pc ;)
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

tror vi har en i Ringsted til 11 kr.. nu er det længe siden jeg har været der.. men det har den i hvertfald kostet

okay kan se den er steget til 12 kr for medlem

www.net-c.dk
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Lanz3 skrev:
bukkebrusen skrev:Glæder mig osse til det spil udkommer, men ville hellere ha' set et Diablo III så nu sidder jeg og knuger mine hænder for at de starte på Dibber igen :D
Uha Diablo bringer minder tilbage, det er nok et af de spil som fratog mig al virkelighedsfornemmelse, al fritid blev brugt på det spil, mon jeg tør starte på Diablo III hvis det engang udkommer ;)
Selvfølgelig tør du det, ½ delen af verden melder sig ind syg samme dag hvis Diablo III udkommer :P

Uden tvivl jeg ville spille Dibber III, hvordan kan man ha' spillet Diablo uden at ville prøve et nyt dibber? :D

Hvis du synes almindelig Diablo var cool, så prøv Eastern Sun mod, det gør bare spillet endnu federe imho :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

bukkebrusen skrev:
Lanz3 skrev:
Selvfølgelig tør du det, ½ delen af verden melder sig ind syg samme dag hvis Diablo III udkommer :P

Uden tvivl jeg ville spille Dibber III, hvordan kan man ha' spillet Diablo uden at ville prøve et nyt dibber? :D

Hvis du synes almindelig Diablo var cool, så prøv Eastern Sun mod, det gør bare spillet endnu federe imho :)
jeg ka da oss kun håbe på d3 ;).. men det der Eastern Sun virker det til 1.11..? ellers er der ik rigtig noget ved det..
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

chreddy1 skrev:
bukkebrusen skrev:
Lanz3 skrev:

jeg ka da oss kun håbe på d3 ;).. men det der Eastern Sun virker det til 1.11..? ellers er der ik rigtig noget ved det..
Jeps det virker både til 1.10 og 1.11 hvis jeg husker korrekt, længe siden jeg har gamet det og installeret det :)

Tror nok jeg installere i 1.10 med D2patch.exe og så patch'ede senere til 1.11 og lavede et easternsun fix, kan sgu ik huske det helt desværre :?

Men mener jeg har lavet et topic herinde på et tidspunkt netop angående Eastern Sun Mod, prøv og søg :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ok.. vil da se på det så :)
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Lanz3 skrev:Nogle rygter om en evt. frigivelses dato? ^^
De rygter jeg læste var ud fra in-game screens at man vurderede der ville være ca. 1 år til udgivelse. Men det er altså et forsigtigt skøn de er kommet med, men nok ikke helt ved siden af. Skulle man sige et andet tidspunkt ville det være oktober / november i år for at nå julehandlen men det er nok tvivlsomt. Kommer nok til at ligge i foråret som C & C Tiberium Wars gjorde i år.
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

bukkebrusen skrev:
Lanz3 skrev:

'
Hehe jeg har forladt Diablo verdenen, spiller jeg så er det WC3 :) Men når Starcraft 2 rammer hylderne så er det nok det som tiden kommer til at gå med ;)
Men helt sikkert, når/hvis Diablo III kommer, skal jeg helt sikkert prøve det, men jeg er bare bange hvad det kan gøre ved mig :P Det ender med jeg burer mig selv inde..
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Drud skrev:
Lanz3 skrev:Nogle rygter om en evt. frigivelses dato? ^^
De rygter jeg læste var ud fra in-game screens at man vurderede der ville være ca. 1 år til udgivelse. Men det er altså et forsigtigt skøn de er kommet med, men nok ikke helt ved siden af. Skulle man sige et andet tidspunkt ville det være oktober / november i år for at nå julehandlen men det er nok tvivlsomt. Kommer nok til at ligge i foråret som C & C Tiberium Wars gjorde i år.
1 år lyder fornuftigt.
Nogle der kan huske hvor lang tid der gik fra beta'en kom i WC3, til at spillet blev udgivet? :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Starcraft 2 Gameplay Demo (Part 4):
http://www.h4x3d.com/starcraft-2-gameplay-demo-part-4
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

alt det ny-modens pjat, jeg vil heller spille warcraft 2 :)
Besvar