Ja ja, det er forståeligt... MEN MEN MEN, du skal ikke af den grund blive så desperat at du går ind på de åndsvage sider.... Det er netop så nogen som dig, der giver platuglerne mulighed for at fortsætte deres svindelnumre.... Og har aldrig nogensinde hørt om nogen som nogensinde har fået noget ud af dem.... Ved godt det er nemt og bekvemt at søge via noget på nettet, ingen tvivl om det. Men det gør også en masse andre, den måde du får tingene på er at bruge dit netværk. Selvom det måske ikke er nogen umiddelbart der har en lejlighed, så prøv at tænk igennem dine forældres vennekreds, vil næsten skyde på at der er et par som har købt en lejlighed i københavn, som de lige nu udlejer for at tjene nogle penge, så spørg der... Det giver som ofte gevinst.bukkebrusen skrev:Okay det lyder godt nok nederen, og det er da ikke lovligt at de tager fra dba når man ikke selv har annonceret gennem dem, meld det?LeG0lAsDK skrev:Du skal passe på med at købe informationer fra boligsider, de lever jo af sådan noget.. Men helt ærligt, så har ingen af mine venner som har skulle leje ud eller solgt deres andelsboliger, nogensinde sat dem til salg der... vi har altid solgt via dba hvis ikke at vennekredsen har kunne bruge dem.....bukkebrusen skrev:Noget du vil af med kan være jeg er interesseret såFeffe skrev:Tja... jeg har nu selv brug for noget større end den 2v jeg selv bor i på frederiksberg..
Har osse lige købt mig ind på endnu en boligside, for tiden er knap..
Har også altid udlejet min lejlighed igennem dba.dk og ikke nogen af de andre sider.. Har tværdimod oplevet at disse sider, har hugget mine annoncer selvom jeg ikke har lagt mine annoncer ind der...
Så hold dig langt fra dem
Og tak for tippet, men står desværre i den situation at jeg må gøre hvad jeg kan for at få noget at bo i.
Ellers så er mit råd, slå koldt vand i blodet og giv dig tid.. Det er ikke svært at få en lejlighed i byen og måske prøv at slæk kravene, f.eks. hvorfor vil du ikke bo på nørrebro? (der er de fleste let tilgængelige lejligheder) - Hvis du angiver ungdomshuset og invandrere som begrundelse, så vil jeg bare sige at nørrebro også er så meget andet.... (men det ved man jo ikke af gode grunde, jvf. de sidste måneders dækning fra venstres pressetjeneste aka. TV2
Prøv at start med ydre områderne dvs. forstæderne, så kan du altid på sigt flytte længere ind i byen, istedet for at blive snydt som vi københavnere nu engang gør, når folk med 4 toget, absolut gerne vil go i den centrale del af byen..
Mit råd til dig, er at snakke med nogle af de almene boligforeninger, som netop er blevet skabt til folk som ikke har råd til at smide 5 mio for en 2v på nørrebro, og start med at tage imod nogle af deres tilbud og bare sig ja til at flytte til ud i forstæderne, så kan du altid på sigt satse på at rykke længere ind i byen...
Rådet er derfor, at du skal have kold vand i blodet og slække dine krav... Jeg mener med de krav du har nu, så kan du altså ikke regne med at ryge så hurtigt ind på boligmarkedet - tiden taget i betragtning, uden de nødvendige kontakter....