Findeløn!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

bukkebrusen skrev:
LeG0lAsDK skrev:
bukkebrusen skrev:
Feffe skrev:Tja... jeg har nu selv brug for noget større end den 2v jeg selv bor i på frederiksberg.. :(
Noget du vil af med kan være jeg er interesseret så :)

Har osse lige købt mig ind på endnu en boligside, for tiden er knap..
Du skal passe på med at købe informationer fra boligsider, de lever jo af sådan noget.. Men helt ærligt, så har ingen af mine venner som har skulle leje ud eller solgt deres andelsboliger, nogensinde sat dem til salg der... vi har altid solgt via dba hvis ikke at vennekredsen har kunne bruge dem.....

Har også altid udlejet min lejlighed igennem dba.dk og ikke nogen af de andre sider.. Har tværdimod oplevet at disse sider, har hugget mine annoncer selvom jeg ikke har lagt mine annoncer ind der...

Så hold dig langt fra dem
Okay det lyder godt nok nederen, og det er da ikke lovligt at de tager fra dba når man ikke selv har annonceret gennem dem, meld det?

Og tak for tippet, men står desværre i den situation at jeg må gøre hvad jeg kan for at få noget at bo i.
Ja ja, det er forståeligt... MEN MEN MEN, du skal ikke af den grund blive så desperat at du går ind på de åndsvage sider.... Det er netop så nogen som dig, der giver platuglerne mulighed for at fortsætte deres svindelnumre.... Og har aldrig nogensinde hørt om nogen som nogensinde har fået noget ud af dem.... Ved godt det er nemt og bekvemt at søge via noget på nettet, ingen tvivl om det. Men det gør også en masse andre, den måde du får tingene på er at bruge dit netværk. Selvom det måske ikke er nogen umiddelbart der har en lejlighed, så prøv at tænk igennem dine forældres vennekreds, vil næsten skyde på at der er et par som har købt en lejlighed i københavn, som de lige nu udlejer for at tjene nogle penge, så spørg der... Det giver som ofte gevinst.

Ellers så er mit råd, slå koldt vand i blodet og giv dig tid.. Det er ikke svært at få en lejlighed i byen og måske prøv at slæk kravene, f.eks. hvorfor vil du ikke bo på nørrebro? (der er de fleste let tilgængelige lejligheder) - Hvis du angiver ungdomshuset og invandrere som begrundelse, så vil jeg bare sige at nørrebro også er så meget andet.... (men det ved man jo ikke af gode grunde, jvf. de sidste måneders dækning fra venstres pressetjeneste aka. TV2 :D )

Prøv at start med ydre områderne dvs. forstæderne, så kan du altid på sigt flytte længere ind i byen, istedet for at blive snydt som vi københavnere nu engang gør, når folk med 4 toget, absolut gerne vil go i den centrale del af byen..
Mit råd til dig, er at snakke med nogle af de almene boligforeninger, som netop er blevet skabt til folk som ikke har råd til at smide 5 mio for en 2v på nørrebro, og start med at tage imod nogle af deres tilbud og bare sig ja til at flytte til ud i forstæderne, så kan du altid på sigt satse på at rykke længere ind i byen...

Rådet er derfor, at du skal have kold vand i blodet og slække dine krav... Jeg mener med de krav du har nu, så kan du altså ikke regne med at ryge så hurtigt ind på boligmarkedet - tiden taget i betragtning, uden de nødvendige kontakter....
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Alle bydele har deres gode kvarterer og deres dårlige, det er vigtigt at vide, hvor man står :)

Men det er ikke sværere end at spørge lidt omkring.

- Held og lykke med søgningen, min kæreste står lidt i samme situation det er noget hø!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

FrZ skrev:Alle bydele har deres gode kvarterer og deres dårlige, det er vigtigt at vide, hvor man står :)

Men det er ikke sværere end at spørge lidt omkring.

- Held og lykke med søgningen, min kæreste står lidt i samme situation det er noget hø!
Det er svært at vide som udefrakommende og uden nogen forbindelser. Jeg går kun efter hvad jeg har hørt fra det jeg vil kalde pålidelige kilder, dvs hold dig fra de og de områder.

Og tak det er en kæmpe udfordringen kan jeg fortælle dig!
He who dies with honor is a dead man!
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

TheJackal skrev:Hiver lige fat i min bror.. Han bor i Hovedstaden, og det kan være at han kender nogen som kender nogen som kender... :D
Hvad havde din bror så at sige? :)
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Ocean skrev:Jeg vil forhøre mig hos mit netværk i KBH om de kender til noget... Ingen interesse i en dele lejlighed?
Har du fået hørt ad i dit netværk i KBH? :)

Undskyld jeg skynder lidt på jer, men tiden er jo knap for mig :?
Brugeravatar
optimusprime
Geografisk sted: Zihuatenejo
Kontakt:

Indlæg af optimusprime »

bukkebrusen skrev:
TheJackal skrev:Hiver lige fat i min bror.. Han bor i Hovedstaden, og det kan være at han kender nogen som kender nogen som kender... :D
Brormand her.

Kender desværre ikke til noget pt, og er også sat på sagen af min kammerat, der også flytter hertil d. 1, så jeg kan sgu nok ikke finde noget, selvom jeg gerne ville hjælpe..
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

optimusprime skrev:
bukkebrusen skrev:
Brormand her.

Kender desværre ikke til noget pt, og er også sat på sagen af min kammerat, der også flytter hertil d. 1, så jeg kan sgu nok ikke finde noget, selvom jeg gerne ville hjælpe..
Okay surt, men tak for din respons :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Har du prøvet at ringe til Kbh's kommune(eller den kommune du skal arbejde i)? Der er en ordning med at hvis man har fast job i kbh så ryger man først på listen til en almen bolig. Man kommer så til at bo i fx. Mjølner parken eller lign. men jeg kender da en del som er glade nok for at bo der og det er da altid bedre end at miste et kommende job.

Det samme gælder mange andre kommuner. Det er måske ikke de fede lejligheder med stuk i loftet og tagterrasse til om sommeren, men det er et sted man kan bo.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Fairground skrev:Har du prøvet at ringe til Kbh's kommune(eller den kommune du skal arbejde i)? Der er en ordning med at hvis man har fast job i kbh så ryger man først på listen til en almen bolig. Man kommer så til at bo i fx. Mjølner parken eller lign. men jeg kender da en del som er glade nok for at bo der og det er da altid bedre end at miste et kommende job.

Det samme gælder mange andre kommuner. Det er måske ikke de fede lejligheder med stuk i loftet og tagterrasse til om sommeren, men det er et sted man kan bo.
Okay cool, tak for det, ringer til Frederiksberg kommune i morgen så :)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

bukkebrusen skrev:
Fairground skrev:Har du prøvet at ringe til Kbh's kommune(eller den kommune du skal arbejde i)? Der er en ordning med at hvis man har fast job i kbh så ryger man først på listen til en almen bolig. Man kommer så til at bo i fx. Mjølner parken eller lign. men jeg kender da en del som er glade nok for at bo der og det er da altid bedre end at miste et kommende job.

Jeps... rent faktisk så har kommunen anvisningsret til bolig, hvis man er hjemløs som du er... :) Det er kommunens bolig...
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

bukkebrusen skrev:

¨

Tror næppe lige du skal gå efter sådan noget som frederiksberg kommune. de er så nærige med sådan nogle ting. og besider faktisk ikke specielt mange lejligheder selv.
Billede
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

night_hawk skrev:
bukkebrusen skrev:

¨

Tror næppe lige du skal gå efter sådan noget som frederiksberg kommune. de er så nærige med sådan nogle ting. og besider faktisk ikke specielt mange lejligheder selv.
Men jeg skal jo arbejde i Frederiksberg kommune, så er det vel osse der jeg skal søge hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at få noget? Eller jeg kan måske godt søge udenfor den kommune som jeg skal arbejde i, dvs københavns kommune?

Tak for din henveldese.
thesheep

Indlæg af thesheep »

kan høre min søster hun er lige gået fra kæreste og skal ahve solgt deres andelsbolig
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Jeg står og skal til usa i 5 uger. mere præcist fra 2/7-6/8. Er der nogen som vil leje min lejlighed i den periode. Jeg bor på frederiksberg. prisen er omkring 5000kr alt inklusiv.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

thesheep skrev:kan høre min søster hun er lige gået fra kæreste og skal ahve solgt deres andelsbolig
Har du en søster ? :P
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
thesheep

Indlæg af thesheep »

ja har en søster har faktisk 3
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

thesheep skrev:ja har en søster har faktisk 3
Gi en..
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Solgt til højestbydende! Første spørgsmål må være, hva vil du gi? :D
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Udlejer min lejlighed 48 m2 på frederiksberg ved Aksel Møllers Have pr. 1/8 til 1/6 næste år, 5500 kroner eks. forbrug. Depotium 3 måneder.
Kontrakt godkendt af andelsboligforening og mulighed for videresalg til lejer.

Da jeg skal ud og rejse og studerer i udlandet i de næste semestre.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Lejlighed i Århus...

Indlæg af Cokeline »

Hey,

Nu vi har den her tråd så tænkte jeg på om der evt var nogen som har eller kender en med en lejlighed i Århus. Det er to af mine venner som skal flytte derop.
Vi er to gode venner der søger en lejlighed i Århus eller omegn.
Lejligheden skal indeholde 2 – 4 separate værelser så det skal være en delevenlig lejlighed.
Vi er hhv. 28 og 26 år og begge fra Sønderborg. Den ene har fast arbejde som Teknisk supporter, den anden skal til at studere bachelor i datalogi på Århus universitetet og har deltids arbejde som Application Consultant ved siden af.
Vi er begge sportslige aktive, ikke-rygere, holder ikke husdyr og meget rolige af natur.
Vi ser helst at lejligheden er over 65 kvm, men andet kan også godt komme på tale.
Huslejen må maks. være på 7500 kr. excl. forbrug.
Vi ønsker at flytte ind 1. august.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar